abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112197140
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.
verder moet ik het nog maar zien of die gastjes dit 2 seizoenen kunnen volhouden. van die versterkingen hoef je wat mij betreft ook niet veel te verwachten
Plus dat er nu nog eens Europees voetbal bijkomt (meer doordeweekse wedstrijden), ben benieuwd hoe een jonge ploeg als Feyenoord daar mee omgaat. Er was laatst toch zo'n onderzoekje dat Ajax te hoog was geëindigd dit seizoen vanwege de relatief weinig Europese wedstrijden? Dan moet dat voor Feyenoord toch helemaal gelden?
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_112197163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want:

- Twee keer AZ kapot spelen (1 keer onterecht rood wat de wedstrijd kantelt rond de 60e minuut - ZONDER GUIDETTI)
- Twee keer Ajax kapot spelen (die met geluk een gelijkspel in de ArenA weten te pakken - ZONDER GUIDETTI in de UITwedstrijd)
- Twee keer Heerenveen kapot spelen (hoe de neuk kun je met 9 man in 40 minuten 90 keer de lat raken en 50 keer de paal en NOG NIET WINNEN) (beide ZONDER Guidetti)
- Twee keer Twente kapot spelen (hier was Guidetti inderdaad erg belangrijk in de thuiswedstrijd)
- Eén keer PSV kapot spelen (ZONDER Guidetti), de tweede keer gelijkwaardig (ZONDER Guidetti)
- Twee keer Vitesse kapot spelen (één keer ZONDER Guidetti)

En dan IN GODSNAAM spreken van 'boven je stand leven'. Feyenoord was OVERDUIDELIJK (OOK ZONDER GUIDETTI) belachelijk sterk dit jaar, onvoorstelbaar veel sterker dan welk team in de eredivisie (Ajax kan je aan twijfelen; die pakten immers het landskampioenschap). ALS Feyenoord als zo'n "team" was geweest in de eerste 10 wedstrijden zoals het was vanaf wedstrijdje 13 ofzo, dan was Feyenoord f-l-u-i-t-e-n-d kampioen geworden. :Y
Ja, je kan het ook overdrijven natuurlijk :')
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_112197166
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.
Je vergeet dat Gastel en Bronckhorst er achter zitten en dat Koemand niet meer de Koeman is van 2007.

quote:
verder moet ik het nog maar zien of die gastjes dit 2 seizoenen kunnen volhouden. van die versterkingen hoef je wat mij betreft ook niet veel te verwachten
Dan vergis je je. Clasie winnaar zilveren schoen, Vormer zilveren schoen vorig jaar. Vilhena is een internationaal wereldtalent, alleen immers valt over te discussiëren (maar is gezien de 'domme' rol van Bakkal waardoor ENORM druk kwam te liggen op Clasie en Ahmadi (die dat voortreffelijk oppikten) helemaal geen rare aankoop).

Enkel de spits is nog c-r-u-c-i-a-a-l.
pi_112197185
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef M.rak het volgende:

[..]

Waarom? Feyenoord heeft de meeste punten uit topwedstrijden gehaald dacht ik.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:38:24 #205
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_112197209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef M.rak het volgende:

[..]

Plus dat er nu nog eens Europees voetbal bijkomt (meer doordeweekse wedstrijden), ben benieuwd hoe een jonge ploeg als Feyenoord daar mee omgaat. Er was laatst toch zo'n onderzoekje dat Ajax te hoog was geëindigd dit seizoen vanwege de relatief weinig Europese wedstrijden? Dan moet dat voor Feyenoord toch helemaal gelden?
die zijn na de winter klaar hoor. de eerste klappen komen al in de vCL . ik blijf erbij dat dit jaar een superjaar voor ze was
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:39:17 #206
347534 vincerusso
pi_112197261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je vergeet dat Gastel en Bronckhorst er achter zitten en dat Koemand niet meer de Koeman is van 2007.

[..]

Dan vergis je je. Clasie winnaar zilveren schoen, Vormer zilveren schoen vorig jaar. Vilhena is een internationaal wereldtalent, alleen immers valt over te discussiëren (maar is gezien de 'domme' rol van Bakkal waardoor ENORM druk kwam te liggen op Clasie en Ahmadi (die dat voortreffelijk oppikten) helemaal geen rare aankoop).

Enkel de spits is nog c-r-u-c-i-a-a-l.
Vormer was dit jaar ook bagger . 1 jaar (zwaluw ) maakt nog geen zomer
pi_112197332
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef vincerusso het volgende:

[..]

die zijn na de winter klaar hoor. de eerste klappen komen al in de vCL . ik blijf erbij dat dit jaar een superjaar voor ze was
Klopt, maar dit seizoen hebben ze voor de winterstop ook al geen Europees gespeeld (en maar één bekerwedstrijd).
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt, maar HMF laat het voorkomen of Feyenoord de Champions League wel even had gewonnen, als ze mee hadden kunnen doen.
pi_112197334
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef M.rak het volgende:

[..]

Nee, jullie overdrijven. Guidetti was ALLEEN aanwezig bij Ajax-thuis, Vitesse thuis en Twente thuis. Desondanks waren we in álle toppers (behalve PSV-uit) de bovenliggende partij (kijk maar eens wat Verbeek zij bij AZ-uit; kijk maar eens Ajax-Feyenoord terug).

Face it; de rol van Guidetti wordt stelselmatig overdreven door Ajacieden en PSV'ers die geschrokken zijn van het "plotselinge" succes van Feyenoord, en die proberen nu een verklaring te zoeken zodat Feyenoord weer snel oprot naar de middenmoot. Ik kan je garanderen dat dat de komende 2 jaar sowieso niet gaat gebeuren.
pi_112197343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.
die staat
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:41:14 #210
347534 vincerusso
pi_112197386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, jullie overdrijven. Guidetti was ALLEEN aanwezig bij Ajax-thuis, Vitesse thuis en Twente thuis. Desondanks waren we in álle toppers (behalve PSV-uit) de bovenliggende partij (kijk maar eens wat Verbeek zij bij AZ-uit; kijk maar eens Ajax-Feyenoord terug).

Face it; de rol van Guidetti wordt stelselmatig overdreven door Ajacieden en PSV'ers die geschrokken zijn van het "plotselinge" succes van Feyenoord, en die proberen nu een verklaring te zoeken zodat Feyenoord weer snel oprot naar de middenmoot. Ik kan je garanderen dat dat de komende 2 jaar sowieso niet gaat gebeuren.
je kan niks garanderen in het voetbal.
pi_112197404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef M.rak het volgende:

[..]

Klopt, maar dit seizoen hebben ze voor de winterstop ook al geen Europees gespeeld (en maar één bekerwedstrijd).
Fout, eerder troffen we GVVV.

quote:
Klopt, maar HMF laat het voorkomen of Feyenoord de Champions League wel even had gewonnen, als ze mee hadden kunnen doen.
Nee, ik verklaar enkel dat het onzin is dat Guidetti verantwoordelijk was voor de sterke rol van Feyenoord in de eredivisie afgelopen seizoen (zeker in toppers). Dat je schrikt van het idee dat Guidetti daar niet echt veel belang in had en dat Feyenoord sterker is dan jullie willen geloven, daar kan ik niets aan doen.
pi_112197492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef vincerusso het volgende:

[..]

je kan niks garanderen in het voetbal.
Je kunt niets garanderen in het leven. Laat ik het zo zeggen: het afgelopen jaar voorspelde ik 31 van de 34 wedstrijden van Feyenoord juist (winnen, gelijkspel of verliezen). Ik heb aardig kijk op mijn club dus en weet waar het succes vandaan komt. Ik weet ook dat het komend jaar goed zal komen.

En anders heb je wat leuks te quoten volgend jaar eind Mei, mochten we 9e staan. ^O^.
pi_112197584
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Door een briljante motivator die toevallig ook een aardig balletje kan trappen. Ik zweer het, die gast kan Minister van Zweden worden ofzo.

Nog nooit zo'n briljante toneelspeler als Guidetti in het voetbal gezien. Je kan alleen maar sympathie voor die gast opbrengen. Zelfs als je niet voor Feyenoord bent. Dat gaat een gemis worden wat Feyenoord niet kan hebben.

En zonde dat een speler en mens als Guidetti naar die vieze graaiers in de UK gaat, waar hij het voetballend nooit zal redden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:45:15 #214
347534 vincerusso
pi_112197606
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je kunt niets garanderen in het leven. Laat ik het zo zeggen: het afgelopen jaar voorspelde ik 31 van de 34 wedstrijden van Feyenoord juist (winnen, gelijkspel of verliezen). Ik heb aardig kijk op mijn club dus en weet waar het succes vandaan komt. Ik weet ook dat het komend jaar goed zal komen.

En anders heb je wat leuks te quoten volgend jaar eind Mei, mochten we 9e staan. ^O^.
en de jaren daarvoor ? dat ze 10de werden ook voorspeld ?
pi_112197647
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fout, eerder troffen we GVVV.

[..]

Nee, ik verklaar enkel dat het onzin is dat Guidetti verantwoordelijk was voor de sterke rol van Feyenoord in de eredivisie afgelopen seizoen (zeker in toppers). Dat je schrikt van het idee dat Guidetti daar niet echt veel belang in had en dat Feyenoord sterker is dan jullie willen geloven, daar kan ik niets aan doen.
Ik heb nergens gezegd dat (alleen) Guidetti verantwoordelijk is geweest voor het sterke Feyenoord van het afgelopen seizoen. Dat laatste is sowieso puur speculatie van jouw kant. Ik ben echter erg benieuwd hoe ze regeren als de verwachtingen en de druk groter worden (nu wordt er iets verwacht, in tegenstelling tot afgelopen seizoen). Misschien spelen ze nog zo'n geweldig seizoen, maar het zou mij verbazen als ze dit weten te evenaren ;).
pi_112197711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Door een briljante motivator die toevallig ook een aardig balletje kan trappen. Ik zweer het, die gast kan Minister van Zweden worden ofzo.

Nog nooit zo'n briljante toneelspeler als Guidetti in het voetbal gezien. Je kan alleen maar sympathie voor die gast opbrengen. Zelfs als je niet voor Feyenoord bent. Dat gaat een gemis worden wat Feyenoord niet kan hebben.

En zonde dat een speler en mens als Guidetti naar die vieze graaiers in de UK gaat, waar hij het voetballend nooit zal redden.
Neger wat?
quote:
Want:

- Twee keer AZ kapot spelen (1 keer onterecht rood wat de wedstrijd kantelt rond de 60e minuut - ZONDER GUIDETTI)
- Twee keer Ajax kapot spelen (die met geluk een gelijkspel in de ArenA weten te pakken - ZONDER GUIDETTI in de UITwedstrijd)
- Twee keer Heerenveen kapot spelen (hoe de neuk kun je met 9 man in 40 minuten 90 keer de lat raken en 50 keer de paal en NOG NIET WINNEN) (beide ZONDER Guidetti)
- Twee keer Twente kapot spelen (hier was Guidetti inderdaad erg belangrijk in de thuiswedstrijd)
- Eén keer PSV kapot spelen (ZONDER Guidetti), de tweede keer gelijkwaardig (ZONDER Guidetti)
- Twee keer Vitesse kapot spelen (één keer ZONDER Guidetti)
Valt wel mee toch. Zo kun je ook zeggen dat Ajax afhankelijk was van Vertonghen. Toen hij niet in vorm was (tot nog in dit jaar) ging het zwaar kut. Daarna ging het als een trein bij jullie. Maar dat hoor je dan weer nergens. _O-
pi_112197831
quote:
14s.gif
[..]

Valt wel mee toch. Zo kun je ook zeggen dat Ajax afhankelijk was van Vertonghen. Toen hij niet in vorm was (tot nog in dit jaar) ging het zwaar kut. Daarna ging het als een trein bij jullie. Maar dat hoor je dan weer nergens. _O-
Anita ;)
Groot fan van User Wotte
pi_112197847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef vincerusso het volgende:

[..]

en de jaren daarvoor ? dat ze 10de werden ook voorspeld ?
Toen zette ik nog geen geld in op Feyenoord :D.
pi_112197851
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neger wat?

[..]

Ik ben eerlijk gezegd ook zeer benieuwd hoe het gemis van Vertonghen (dat is er zeker) opgevangen gaat worden. Dat het 'ineens' weer goed ging lopen had echter niet alleen met Vertonghen te maken. Mensen kwamen terug van blessures, en misschien nog wel het belangrijkst, Anita kon op CVM gaan spelen.
pi_112197957
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:

Neger wat?

Zo'n goede voetballer is Guidetti niet. Hij is traag en heeft een matig schot. Maar door zijn karakter en vechtlust wint hij alle voetbal-harten. Met name in Rotterdam.

Ik zweer het, in Engeland zullen ze niet onder de indruk van hem zijn. Daar heb je toch echt meer talent nodig.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_112198034
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef M.rak het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd ook zeer benieuwd hoe het gemis van Vertonghen (dat is er zeker) opgevangen gaat worden. Dat het 'ineens' weer goed ging lopen had echter niet alleen met Vertonghen te maken. Mensen kwamen terug van blessures, en misschien nog wel het belangrijkst, Anita kon op CVM gaan spelen.
Ik vind het grappig (niet per se jij) dat veel mensen zeggen dat 'koekenbakkers' Clasie en Ahmadi dan wel gaan instorten (goed jaartje en dat is het dan ook wel), maar dat dit over bijvoorbeeld Anita dan weer nergens gezegd wordt.

Zegmaar; alles bij Ajax komt goed en Feyenoord pleurt compleet in elkaar zonder <oorzakelijk verband>. Wie zegt dat het niet bij Ajax gebeurt als Anita een dipje krijgt, of Verthongen vertrekt?

Laten we gewoon hopen dat geen van beide gebeurt. Feyenoord en Ajax weer sterk in Europa en samen vechten om het landskampioenschap, onze reten afvegend met de uitgeprinte berichten van PSV-supporters en wannabe-echte clubs als Twente en AZ, waar binnen 3 jaar nog maar 1/3e van het aantal supporters zit dat er nu zit.

O+. Want de ECHTE clubliefde, díé kennen ze alleen in de twee grootste steden van Nederland. En dáár kan je álléén maar respect voor opbrengen, zelfs als het je grootste 'vijand' betreft ;).
pi_112198185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:

O+. Want de ECHTE clubliefde, díé kennen ze alleen in de twee grootste steden van Nederland. En dáár kan je álléén maar respect voor opbrengen, zelfs als het je grootste 'vijand' betreft ;).
Heb ik toch altijd al gedaan schatje :* Ik ben blij voor Feyenoord, heus! Maar volgend jaar word het weer 3x niks O+
pi_112198267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo'n goede voetballer is Guidetti niet. Hij is traag en heeft een matig schot. Maar door zijn karakter en vechtlust wint hij alle voetbal-harten. Met name in Rotterdam.

Ik zweer het, in Engeland zullen ze niet onder de indruk van hem zijn. Daar heb je toch echt meer talent nodig.
GAST! Hij heeft meer topwedstrijden gemist dan gespeeld man. Dus Feyenoord was in die wedstrijden helemaal niet zo afhankelijk van hem.
pi_112198354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb ik toch altijd al gedaan schatje :* Ik ben blij voor Feyenoord, heus! Maar volgend jaar word het weer 3x niks O+
Je vergist je echt schromelijk. Maar dat geeft niet jongen. Komend jaar wat wij doen is die 100 euro van jou splitsen door 2 (50'je dus), ik pleur er een 50'je bij en we drinken samen een flesje blue label leeg terwijl ik je uitleg waarom Feyenoord in 2012/2013 weldegelijk beestachtig presteerde ^O^.
pi_112198401
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

GAST! Hij heeft meer topwedstrijden gemist dan gespeeld man. Dus Feyenoord was in die wedstrijden helemaal niet zo afhankelijk van hem.
Ik zag het anders :)

Maar dat mag. Het is niet mijn club, en ik kijk met andere ogen naar de overige 17 clubs in de eredivisie.

Het is wel jouw club, en dat respecteer ik.

Maar in mijn ogen heb je het verkeerd :)
pi_112198426
En nú weer over naar Ajax, want het is minstens zo interessant om over jullie te lezen.

Mag ik trouwens DIKKE complimenten geven inzake het hoge niveau discussies wat hier altijd betracht wordt, zelfs al gaat het enigszins offtopic? In het PSV-topic begint men al te janken als je iets zegt over Labyad (en daar zouden ze toch een gore rothekel aan moeten hebben zou je zeggen); jullie reageren echt bizar volwassen.

En dat voor de vijand O+.
pi_112198474
Ben benieuwd wat Ajax gaat halen als Van der Wiel en Vertonghen zo weg zijn.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:00:51 #228
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112198476
We kijken neer op de rest dus het boeit ons niet.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:10 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112198493
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
Zeker voor die laatste
pi_112198498
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je vergist je echt schromelijk. Maar dat geeft niet jongen. Komend jaar wat wij doen is die 100 euro van jou splitsen door 2 (50'je dus), ik pleur er een 50'je bij en we drinken samen een flesje blue label leeg terwijl ik je uitleg waarom Feyenoord in 2012/2013 weldegelijk beestachtig presteerde ^O^.
Ik heb je al eerder gezegd: Wij kunnen uitstekend een drankje drinken en het heerlijk met elkaar oneens zijn zonder dat er hersenpannen worden ingeslagen ^O^
pi_112198501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vind het grappig (niet per se jij) dat veel mensen zeggen dat 'koekenbakkers' Clasie en Ahmadi dan wel gaan instorten (goed jaartje en dat is het dan ook wel), maar dat dit over bijvoorbeeld Anita dan weer nergens gezegd wordt.

Zegmaar; alles bij Ajax komt goed en Feyenoord pleurt compleet in elkaar zonder <oorzakelijk verband>. Wie zegt dat het niet bij Ajax gebeurt als Anita een dipje krijgt, of Verthongen vertrekt?
Tsja, Feyenoord heeft nu eenmaal pas een jaar echt goed gepresteerd. Ajax is twee keer achter elkaar kampioen geworden, er is dus weinig reden om aan te nemen dat het nu ineens hard bergafwaarts zal gaan. Bij Feyenoord is het, zeker voor de outsiders, meer een 'incident'. Volgend jaar zal moeten uitwijzen of het inderdaad een incident was, of dat het structureel is. Dan kun je pas echt conclusies trekken.
quote:
Laten we gewoon hopen dat geen van beide gebeurt. Feyenoord en Ajax weer sterk in Europa en samen vechten om het landskampioenschap, onze reten afvegend met de uitgeprinte berichten van PSV-supporters en wannabe-echte clubs als Twente en AZ, waar binnen 3 jaar nog maar 1/3e van het aantal supporters zit dat er nu zit.

Dat sowieso!
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:18 #232
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112198506
quote:
Puyol sowieso
pi_112198547
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Puyol sowieso
Ik zeg: van der Wiel gaat niet weg en schuift naar het midden en van Rhijn op rechts
pi_112198563
quote:
Voor van der Wiel niemand hoop ik, met van Rhijn heb je de perfecte vervanger al in huis.
pi_112198564
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We kijken neer op de rest dus het boeit ons niet.
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Puyol sowieso
Het niveau moest weer naar niveau'tje PSV blijkbaar :'). ClapClapYourHands, de Davey van het Ajaxtopic :').
pi_112198606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nú weer over naar Ajax, want het is minstens zo interessant om over jullie te lezen.

Mag ik trouwens DIKKE complimenten geven inzake het hoge niveau discussies wat hier altijd betracht wordt, zelfs al gaat het enigszins offtopic? In het PSV-topic begint men al te janken als je iets zegt over Labyad (en daar zouden ze toch een gore rothekel aan moeten hebben zou je zeggen); jullie reageren echt bizar volwassen.

En dat voor de vijand O+.
GIVE ME A HUG BRO
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:03:19 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112198609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zeg: van der Wiel gaat niet weg en schuift naar het midden en van Rhijn op rechts
Dat kan hij helemaal niet, dan eerder Van Rhijn in het midden
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:03:42 #238
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112198624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

van der Wiel moet gewoon weg. Die doet echt niet meer wat ie moet doen
pi_112198657
quote:
Opvolger van Van der Wiel heb je al. ik hoop geen Chivu of Moisander als vervanger van Vertonghen, dan liever Nuytinck en/of Viergever.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:04:33 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112198668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

van der Wiel moet gewoon weg. Die doet echt niet meer wat ie moet doen
Dat is ook onzin, gewoon een goede rechtsback
pi_112198698
Zijn de Ajacieden zó uitgekeken op van der Wiel? ;(

Geef hem een kans in het centrum! Als rechtsback stelt hij inderdaad niet zo heel veel voor.
pi_112198706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef M.rak het volgende:

[..]

Voor van der Wiel niemand hoop ik, met van Rhijn heb je de perfecte vervanger al in huis.
Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.

Bij Feyenoord komend seizoen:

Cissé (schaduw: Cabral :')) - Castaignos (?) (schaduw: Fernandez) - Schaken (schaduw: cabral :'))
Clasie (schaduw: Vormer) Immers (?) (schaduw: Vilhena) Ahmadi (schaduw: Leerdam, Vormer, Vilhena, Mokotjo... _O-)
BMI (schaduw: Nelom) - De Vrij (schaduw: Schenkeveld, Ramsteijn) - Vlaar (schaduw: BMI) - Janmaat (schaduw: Leerdam)

Dat zal Ajax ook nodig hebben. ;).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 00:05:51 ]
pi_112198726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.

Bij Feyenoord komend seizoen:

Cissé (schaduw: ????) - Castaignos (?) (schaduw: Fernandez) - Schaken (schaduw: ????)
Clasie (schaduw: Vormer) Immers (?) (schaduw: Vilhena) Ahmadi (schaduw: Leerdam, Vormer, Vilhena, Mokotjo... _O-)
BMI (schaduw: Nelom) - De Vrij (schaduw: Schenkeveld, Ramsteijn) - Vlaar (schaduw: BMI) - Janmaat (schaduw: Leerdam)

Dat zal Ajax ook nodig hebben. ;).
Komt Castaignos dan terug?
pi_112198748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De geruchten zeggen nog steeds van wel ja. Anders heeft Feyenoord wel een serieus probleem. Het feit dat ik begreep dat hij een paar dagen geleden op de Witte de With gelokaliseerd was spreekt een beetje hoop uit.
pi_112198749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Inter doet nog moeilijk maar komt wel goed denk ik. En anders eentje met een hele mooie naam Suarez ( :'() van City.
pi_112198766
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Inter doet nog moeilijk maar komt wel goed denk ik. En anders eentje met een hele mooie naam Suarez ( :'() van City.
Die krijgt dus geen Suarez op zijn shirt, dat moge duidelijk zijn :').
pi_112198830
pi_112198832
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zal goed voor hem zijn. Voor Castaignos en voor Feyenoord. Hij heeft nu met de big boys mee getraind. Daar kan je nooit slechter van worden :Y
pi_112198840
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Chris O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')