Hij is nu assistent bij Ajax!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik haal overal meestal 'M'-etjes vandaan. Tenzij ze nogal kort/krap ogen en dus klein vallen een 'L'. Maar die dus gewoon een 'M' inderdaad.
Wat doet Bergkamp eigenlijk, kan 'ie geen assistentscoach bij NL worden ofzo?
Laat ik het zo zeggen; Bij teefury heb ik 2x besteld. 1x XL; veeeeel te groot. Andere keer XL: Precies goed. Dus ik zou gewoon je eigen maat daar nemen, en dan de gok wagen.quote:
Het gaat om jouw afmetingen, niet de afmetingen van je t-shirt. Als je afmetingen hetzelfde waren als je t-shirt, dan zou het een soort latex laagje om je huid zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef FreaZ het volgende:
Die 'sizing-chart' zegt toch echt dat ik een M moet kiezen![]()
Heb al mijn XL shirts nagemeten en dat is ongeveer 50 breed bij 73 lang. Met die dimensies kom ik uit op Men's size M.
Bij Recoon kopen, zoals Iemand91 zegt. Betere service. Niet dat Redcoon zo top is, maar iboot is ruk. En de levertijd is bij Redcoon ook beter. Verder betaal je daar geen verzendkosten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:24 schreef draadstalig het volgende:
Tja.. valt jammer genoeg buiten mijn budget. 500 is echt de max. Betere alternatieven dan de ibood
Zoals je aan mijn reactie kan zien, weet ik dat Recoon niet top is. Maar iBoot is veer rukker. Trage communicatie over de mail, vreemde procedures, onbeschoft, gebruikte producten die opgestuurd worden, etc.. Lees het topic er maar op na. Een jaar of twee geleden was iBoot nog wel ok. Maar verschillende ervaringen, bestel ik er alleen nog maar als iets echt goedkoper is, en/of wanneer ik ook bij de fabrikant terecht kan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een keer iets gekocht bij Redcoon, maar dat was echt eens maar nooit weer. Met ibood zijn mijn ervaringen dan weer wel goed...
wat is het voor unit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Nizno het volgende:
bij de iboot Health en Beauty leveren ze netjes op tijd... Bezorgd voor kerst!
[ afbeelding ]
Altijd fijn om te weten dat het binnen nu en 5 maand bezorgd wordt
5 maandenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:50 schreef Nizno het volgende:
bij de iboot Health en Beauty leveren ze netjes op tijd... Bezorgd voor kerst!
[ afbeelding ]
Altijd fijn om te weten dat het binnen nu en 5 maand bezorgd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |