Ik ook, maar denk dat ik het niet doe.. bij BCC is ie 41 euro duurder en krijg je er vier brillen bijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Interessante ibood vandaag..
Ben toevallig aan het kijken voor een nieuwe TV
En heeft BCC ook de 100 euro cashback actie? (of heb je die al mee gerekend?). Daarnaast ondersteund het model op Ibood geen CI+quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat ik het niet doe.. bij BCC is ie 41 euro duurder en krijg je er vier brillen bij
en er staat verder geen CI+ in de beschrijving...quote:Personal Video Recorder Ready – Opnemen op een USB opslag (niet Ziggo/UPC gecertificeerd)
Hmm, ik twijfel. Heb al 6TB in me pc, dus zal dit alleen gebruiken voor vervoer van bestanden. FF nachtje over slapenquote:
Wel een referb, maarja ze verkopen weer met 2 jaar garantiequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel. Heb al 6TB in me pc, dus zal dit alleen gebruiken voor vervoer van bestanden. FF nachtje over slapen
Mogen ze wel ff wat duidelijk er bij zetten..quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel een referb, maarja ze verkopen weer met 2 jaar garantie
Denk dat ik de gok waag, voor die prijsquote:De behuizing, verpakking, kabels, voeding, boekjes zijn dus allemaal 100% nieuw, de harde schijf kan gebruikt zijn.
Om diverse redenen krijgt Iomega wel eens producten (terecht of onterecht) retour. De schijven zijn uit deze producten gehaald, uitvoerig gecontroleerd, gewiped en in een 100% nieuwe behuizing en verpakking gestoken, met 2 jaar garantie.
Zes op een rij.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Damnit, moest je dat nu weer posten.
[..]
Mijn regel is altijd 'is het interessant én hoef ik geen verzendkosten te betalen, dan doe ik het wel'.
En ik ben geloof ik de enige dodo die weet dat ze af en toe 1x geldige anti-verzendkosten-coupons uitdelen.(Mijn vorige 4 , nu 5 dus, bestellingen ook geen verzendkosten gedokt)
[..]
Die prijs heeft natuurlijk nooit geklopt. Waarschijnlijk een foutieve vermelding die is blijven staan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/price(...)nium.html#tab:prices
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs ¤ 19,- op dinsdag 29 maart 2011.
[ afbeelding ]
Al best een oude dus.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
Best geinige iBood nu...ben alleen niet zo'n avontuurlijk type helaas...
Reviews zijn wel redelijk, ik neem er één. Leuk voor kitesurfen en zo'n 200 euro goedkoper dan een GoPro HD2 met accessoiresquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:43 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel gewoon weer zo'n Chinading zijn, rebranded en de prijs ff verveelvoudigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |