SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker,ben ik goed inMaar ja,het is even geduld hebben..
Voor mij welquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze TT. Zelf wel beetje FB checken van een ander
Haha zo had ik het nog niet eens bekekenquote:
Niet zo scherp dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha zo had ik het nog niet eens bekeken![]()
Truequote:
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,hopen dat alles snel geregeld is. Ik heb namelijk absoluut geen geduld met dit soort dingen,ik wil dat alles direct dezelfde dag geregeld is,haha
Mochten we erin zitten,dan stuur ik snel een uitnodiging voor een housewarming!
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?
Morgenmiddag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hij heeft morgen de sleutel toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hmm zit iets in jaquote:
Die zijn wel bruutquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Banequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.quote:
Livocab.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga naar de dokter. Zeg dat je alles al geprobeerd hebt (pilletjes, homeopatisch enz.) en vraag naar deze shit:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet. Neusspray niet te vaak gebruiken, daar krijg je een bloedneus van.
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.
Mindere film van Guy Ritchie. Snatch en Lock, Stock zijn vele malen beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.
Ik zie hem alleen altijd nog als 'Handsome Bob' van Rock 'n' RollaGeniale film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |