watquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F36%2097838%2011011%2017%201348%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heldinquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
Theheh hallon ballonZe hadden geen hontsballons though
![]()
Goeiesmorgens verder
Grote hit onder de jeugd van italië. Ik heb nog nooit zoveel bloten bh's zien rondlopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb dat ook met modellen met kleine tetten. 'Ik moet WEL een bh aan, staat dat nog wel mooi?'
Of zoals H&M die bovenkanten gewoon doorzichtig maakt van jurkjes.
wut?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb dat ook met modellen met kleine tetten. 'Ik moet WEL een bh aan, staat dat nog wel mooi?'
JAAAA dat viel mij ook op gisterquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:06 schreef BGTes het volgende:
Dat doet een vriendin van me ook. Draagt ze zo'n jurkje met doorzichtig topje en dan komt de onderkant van die jurk echt 10cm onder haar billen. "Hihihi zag je die jongens kijken" Euh ja, ze waren aan het inschatten hoe duur je was waarschijnlijk
Ik heb deze zonder mouwen in het beige (bovenkant) met zwart (onderkant).quote:
Mooi!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren een waanzinnig jurkje aan bij Steps, maar je kon er gewoon geen BH onder aan, en zonder BH hangen mijn tetten op ellebooghoogte
[ afbeelding ]
Gaaaaaf!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren een waanzinnig jurkje aan bij Steps, maar je kon er gewoon geen BH onder aan, en zonder BH hangen mijn tetten op ellebooghoogte
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:06 schreef BGTes het volgende:
Dat doet een vriendin van me ook. Draagt ze zo'n jurkje met doorzichtig topje en dan komt de onderkant van die jurk echt 10cm onder haar billen. "Hihihi zag je die jongens kijken" Euh ja, ze waren aan het inschatten hoe duur je was waarschijnlijk
Ja die stond me wel mooi, alleen niet bij de tetten gvdquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd gisteren versierd door een vent achter een kinderwagen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Dwyn het volgende:
Me: “We’re making magic here at Ch—”
Caller: “Sexy voice for a sexy lady, eh?”
Me: “I’m sorry?”
Caller: “Yeah, I wanted to ask about some of your ‘prizes’.”
Me: “Sure? What are you looking for?”
(He begins to read me a long list of sexual objects and attempts to talk dirty.)
Me: “Sir, this is highly inappropriate.”
Caller: “If you’re offended, why do you work at [name of adult store]?”
Me: “Because I don’t. I think you have the wrong number.”
Caller: “Who am I talking to then?”
Me: “[Name] at Chuck E. Cheese.”
Caller: “Oh…oh my God! I AM SO SORRY!”
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had die jurk ook gepast maar ik leek er net een vermoorde vogel in Miss
EN DAN EEN CACTUS ERNAASTquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
OMG. MOET.NAAR.IKEA.
[ afbeelding ]
Zonnecel roze flamingo's !!!! NEEEEEEDDD!!!
Pehehehquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Meisje van de Steps kwam in eerste instantie ook met wat andere jasjes om eroverheen te proberen, eentje had allemaal van die veren, toen had ik dat idee ook wel een beetje
niet in de winkel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die jurk van jou is uitverkocht SQ
Oehhh erg gaafquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb deze van Steps voor de bruiloft van mijn nichtje:
[ afbeelding ]
Met dit erop:
[ afbeelding ]
En zie nu dat dat jasje nu 20 euro goedkoper is dan toen ik hem vorige week ging halen![]()
En deze nagellak erbij (Anny Ready To Go)![]()
[ afbeelding ]
Oh, fijn!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Vriendin heeft trouwens evenementenbureau gebeld en ze hebben een andere locatie gevonden. Het hoe en wat krijgt ze straks op de mail. Gelukkig, opluchting
Op de webshop wel. Daar is hij nu 50%quote:
in de winkel ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op de webshop wel. Daar is hij nu 50%
Zeker leuke jurkjes!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Peheheh
Maar ze hebben er altijd zukke leuke jurkjes
Alleen pletten ze haast altijd m'n tetten
Kut, nu moet ik naar de winkelquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik naar de winkel
O wait, ik ben vanaf morgen heul ruim een week vrij!
Zou opschieten.. Het gaat momenteel echt superhard met die jurkjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik naar de winkel
O wait, ik ben vanaf morgen heul ruim een week vrij!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook wel een ekten schaarshirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |