abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111969715
Ik zal zo even punte tellen eerst eten :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:08:31 #227
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111969716
60/75 punten ongeveer. Prima :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:09:13 #228
369523 Governo
You made my day!
pi_111969739
52 punten minimaal en streng geteld. Minimaal een 7.2 :Y
pi_111970327
Bij vraag 19
staat er het is opvalled/onverwacht
Ik had iets van schokkend zou dit goed gerekend worden?
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:30:49 #230
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111970463
Zal van je leraar/corrector afhangen, opzich is daar wel veel goed denk ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111970567
Nouja met die schokkend vraag fout te rekenen kom ik uit op 51 punten
51/75x9+norm van 1 is een 7.1 dus wel lekker gemaakt ;)
pi_111971188
Mensen denken jullie dat die norm van 1 er gaat komen?

Had maar 35 punten wel bstreng geteld maar moet een 5 halen, wat denken jullie
pi_111971450
vorig jaar was er een norm van 1.4 mischien kan je die vergelijken met die van dit jaar?
pi_111971467
De examens bedoel ik hé, of de moeilijk rond het zelfde ligt
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:00:17 #235
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111971558
Vond 'm wel makkelijker dan 2011.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111971673
Dan zal ie wel rond 1 komen dan
pi_111972007
Nou t is te hopen:p
pi_111972341
laatste vraag 31 !!!!

er staat een rij woorden... MOET je het zo opschrijven of kan je het ook uitleggen in een korte zin

http://prntscr.com/9mhil
pi_111972405
anders mis ik namelijk 2 punten die ik sowieso heb iig.

ik had
voorkomen dat men in herhaling valt
en afschrikken ....

of moet je per se die woorden gebruiken
pi_111972486
ik blijf erbij dat het een onmogelijk examen was
pi_111972520
ik heb een 6.8 of 7.0 :D bij 1.0 maar het zal vast iets lager zijn..... reden:omdat ik hem goed heb gemaakt

wie weet hoger omdat ik het wel streng rekende en punten liet bij twijfel, maar dat kan ook omlaag gecompenseerd worden -+ 6.5 ben ik tevreden dan nog engels goed maken dan heb ik 3 vakken wel een 6.5-+ of hoger
pi_111972652
zal ik klagen voor je? geef ff een redelijke reden, anders heeft het ook weinig nut

bij maw heb ik ALTIJD: nooit weten hoe ik het gemaakt heb maar wel met enige zekerheid bij bijna alle vragen... en heb altijd een rond de 6.5 gehaald voor se's, hoop dat ze mijn 6.8-7 niet weg compenseren tot een 6.0 ofzo .....dat is pas zonde
pi_111972834
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef FirefoxNB het volgende:
anders mis ik namelijk 2 punten die ik sowieso heb iig.

ik had
voorkomen dat men in herhaling valt
en afschrikken ....

of moet je per se die woorden gebruiken
Ja, ik had ook afschrikken en voorkomen dat men het heft in eigen handen neemt. Ik wist dat het eigenrichting was, maar ik begon zo erg aan mezelf te twijfelen en toen dat woord niet in het woordenboek stond heb ik maar de definitie gegeven ;(
pi_111972842
quote:
9s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef killgeak het volgende:
ik blijf erbij dat het een onmogelijk examen was
Hoeveel punten heb jij ;(
pi_111972958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Hoeveel punten heb jij ;(
ik weet niet hoeveel punten ik heb, ik wist bijna geen een begrip.. heb wel alles ingevuld maar gewoon in normale taal i.p.v. die begrippen te gebruiken :')
pi_111974266
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef killgeak het volgende:

[..]

ik weet niet hoeveel punten ik heb, ik wist bijna geen een begrip.. heb wel alles ingevuld maar gewoon in normale taal i.p.v. die begrippen te gebruiken :')
dat heb ik bij 31... maar het komt op hetzelfde neer.

of ik nou speciale preventie ,generale preventie op schrijf niemand bewijst dat ik het weet... misschien gok ik........ ik vind dat uitleg meer waard is....

hoop dat het wel goed wordt gerekend? wat denken jullie
pi_111974462
Hoe bedoel je precies? Als je trouwens gewoon de begrippen hebt genoemd maar dan ook nog uitgelegd heb is wel goed ja
pi_111975193
in t antwoordenmodel staan alleen 3 termen.. zonder uitleg

ik had alleen uitleg maar de termen niet specifiek opgeschreven

denk dat het fout wordt gerekend... tenzij de docente het goed rekent
pi_111975271
Ja ligt echt aan je docent of 2de corrector
pi_111975534
dit is de vraag

31. Welke van die doelen van straffen worden nagestreefd door minimumstraffen in
te voeren? Noem er drie.

dus ik leg er 3 uit(in een zin)

en dit is het antwoordenmodel.... ze vragen toch geen begrippen!!!! dus het kan goed worden gerekend?!

http://prntscr.com/9ml2m

ik ga is klagen / vragen of uitleg ook goed is.

[ Bericht 3% gewijzigd door FirefoxNB op 24-05-2012 16:55:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')