Straks als ze moe zijn scoren de Grieken uit hun enige kans, net als in de finale tegen Portugal in 2004.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef bianconeri het volgende:
Polen ziet er zo nog best leuk uit dat spel.
Had zelf 1-1 staan als voorspelling maar zo te zien gaan die Polen wel winnen.
Het lijkt wel Feijenoord 2010/2011quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gruwelijk slecht verdedigd
[ afbeelding ]
Zeg maar gerust PSV 2011/2012quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het lijkt wel Feijenoord 2010/2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.amazon.de/gp/s(...)p=1638&creative=6742quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Iwanius het volgende:
Een hele andere vraag tussen dit alles door.
Weet iemand waar presentator Henry Schut? gisteravond dat T-shirt vandaan heeft met al die oude voetbalplaatjes aan de voorkant? Hij droeg het onder zijn jasje tijdens zijn Euro 2012 Journaal met Youri Mulder.
Frankrijk zie ik nog niettwitter:thefadotcom twitterde op maandag 11-06-2012 om 16:37:17#England team confirmed v France - Hart, Johnson, Terry, Lescott, Cole, Milner, Parker, Gerrard (C), Oxlade-Chamberlain, Young, Welbeck #EC reageer retweet
Geen verrassingen dus kijk er wel naar uit nu maar hopen dat het onweer niet inslaat tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Tarado het volgende:
Frankrijk zie ik nog niettwitter:thefadotcom twitterde op maandag 11-06-2012 om 16:37:17#England team confirmed v France - Hart, Johnson, Terry, Lescott, Cole, Milner, Parker, Gerrard (C), Oxlade-Chamberlain, Young, Welbeck #EC reageer retweet
Ik heb er ook wel zin, verwacht wel meer van Frankrijk dan van Engelandquote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen verrassingen dus kijk er wel naar uit nu maar hopen dat het onweer niet inslaat tijdens de wedstrijd
twitter:kelmorandi twitterde op maandag 11-06-2012 om 16:53:39"@trecet: LA FRANCE: Lloris - Debuchy, Rami, Mexès, Evra - Cabaye, Alou Diarra, Malouda - Nasri, Benzema, Ribéry." reageer retweet
Engeland was enorm goed (voor hun doen). Bij Frankrijk was het inderdaad ook niet zo veel, alleen Ribery was een held en de mooie harde schoten van Benzema werden ook allemaal tegengehoudenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Tarado het volgende:
![]()
wat slaapverwekkende wedstrijd zeg, Frankrijk viel me echt tegen, van Engeland weet je dat ze niet veel beter kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |