zo jammer dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blijf dit doen tot jij weg blijft
winst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden voor het eerst gedaan. Tijdens NED-Brazilië, top dag en avond gehad.Had ook nog dikke winst, ook niet onbelangrijk.
haha waaromquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik dacht groningen_____
vet lelijk van me
hahahaha bek houden zwarte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blijf dit doen tot jij weg blijft
lekker voor jequote:
neem het serieusquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso mensen die janken om een lapo
treurwilgen
Je wilde toch in een film spelen netzoals die batman acteur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
I've got nothing to gain by doing that.
ja brabant water, ligt vast in groningenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weenie man, vond het al zo raar waar je werkte toch
Ja, ik kreeg allemaal drank, geld en andere dingen. Nog voor mijn verjaardag natuurlijk, dus het bracht meer op dan dat ik had uitgegeven aan het feest. Bier, andere drank, muziek boxxen enzo.quote:
Ja,quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja brabant water, ligt vast in groningen
Je dwong mijquote:
Knap gedaan danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg allemaal drank, geld en andere dingen. Nog voor mijn verjaardag natuurlijk, dus het bracht meer op dan dat ik had uitgegeven aan het feest. Bier, andere drank, muziek boxxen enzo.
Ik wil een batmobiel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je wilde toch in een film spelen netzoals die batman acteur?
Mono is groot en sterk hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje gay is oké. Maar dit gaat te ver. Hommo jood.
Laatste huisfeest ook dikke winst gedraaidquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg allemaal drank, geld en andere dingen. Nog voor mijn verjaardag natuurlijk, dus het bracht meer op dan dat ik had uitgegeven aan het feest. Bier, andere drank, muziek boxxen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |