Dat is wel baas eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was nooit mod
Was een grap van of yvonne of netsplitter, sommige reageerde buiten vbl als complete mongolen, dus ik dacht ach het is nog best grappig en speel het spelletje wel mee
Sommige zaten nog net niet te schuimbekken manquote:
ik geloofde het eerst ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige zaten nog net niet te schuimbekken man
Paar in vbl ook hoor, en vooral uit het psv hoekje
dm's die ik heb gehad zijn soms te triest voor woorden, had ze eigenlijk in dat topic moeten posten dat er in onz is
Zei meteen tegen je dat het niet zo wasquote:
Sowieso, lekker boeiend wie er mod wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dm's die ik heb gehad zijn soms te triest voor woorden, had ze eigenlijk in dat topic moeten posten dat er in onz is
ja maar daarvoor :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei meteen tegen je dat het niet zo was
Ja ach, net wat ik zeg, in vbl waren de reacties buiten de psv nerdjes om gewoon leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso, lekker boeiend wie er mod wordt.Zolang het maar geen PSVert is vind ik het prima. Meeste Ajacieden buiten het Ajax topic zijn wel prima.
behalve geovierkant. goeie vbl usertquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach, net wat ik zeg, in vbl waren de reacties buiten de psv nerdjes om gewoon leuk
En Davy viel mee, maar tompsv en zijn kliekje van natte nichten was echt toppunt van sneuheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
behalve geovierkant. goeie vbl usert
Wat deden ze?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Davy viel mee, maar tompsv en zijn kliekje van natte nichten was echt toppunt van sneuheid
Klagenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klagen
En van sommige kregen ik dm's met: Dit kan nooit want je bent een kutjood
achja had ook niet meer van hun verwacht, je moet eens meelezen in het psv topicquote:
Dat is gewoon sneu. Van die gasten dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik durf daar ook gewoon nooit te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achja had ook niet meer van hun verwacht, je moet eens meelezen in het psv topic
Voor een hoog niveau, voor hoever daar spraken van is buiten de VBL SC, moet je daar iig niet zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achja had ook niet meer van hun verwacht, je moet eens meelezen in het psv topic
Was wel leuker meteen om het spelletje mee te spelen, puur om die gasten verder te stangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon sneu. Van die gasten dan.
Ik ga het eens wagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
trollen is er wel leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een hoog niveau, voor hoever daar spraken van is buiten de VBL SC, moet je daar iig niet zijn.
Hehe, ze zitten ook gelijk op de kast altijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was wel leuker meteen om het spelletje mee te spelen, puur om die gasten verder te stangen
Daaromquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ze zitten ook gelijk op de kast altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |