woef alles wit. stroom moest er gelijk van af want daar kan het niet tegen geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, brandblusser in een ruimte van 1 bij 2 meter. WOEF!!
We hadden het huis van de buren 'te koop' gezet, bord ergens vandaan gehaald, op het raam geplakt. Een brief nagemaakt en die in de bus gedaan dat ze er binnen een week uit moesten, en ze zaten er net een paar dagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja gasten van next doorvraag mij niet hoe maar er mist er een
Ja, het zat overal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
woef alles wit. stroom moest er gelijk van af want daar kan het niet tegen geloof ik
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden het huis van de buren 'te koop' gezet, bord ergens vandaan gehaald, op het raam geplakt. Een brief nagemaakt en die in de bus gedaan dat ze er binnen een week uit moesten, en ze zaten er net een paar dagen.
Heel dat huis de volgende dag in paniek.![]()
Boefjequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden het huis van de buren 'te koop' gezet, bord ergens vandaan gehaald, op het raam geplakt. Een brief nagemaakt en die in de bus gedaan dat ze er binnen een week uit moesten, en ze zaten er net een paar dagen.
Heel dat huis de volgende dag in paniek.![]()
Eindhoven.quote:
vrouwtjes daar beter manquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindhoven.
Vrouwen daar huilen en alles.![]()
Later wel even Tilburg trouwens ja.
pleurispoot, gewoon mijn bericht verwijderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Wij gingen altijd negers wegjagen.
Gewoon brandende kruizen in hun tuin zetten, en hun kinderen stenigen en in de sloot verzuipen
lekker voor je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pleurispoot, gewoon mijn bericht verwijderen
wacht maarquote:
Dit klinkt wel als een hard feestje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon brandende kruizen in hun tuin zetten, en hun kinderen stenigen en in de sloot verzuipen
Waarom bij negers? Mocros..quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Monopoly het volgende:
In Tilburg had ik ook vrij weinig te klagen.quote:
hij is jood. die kunnen niet zo goed met het gezag om gaan 14.gifquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Steven hoe komt het eigenlijk dat je geen mod meer bent?
ja had het over tillyquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Tilburg had ik ook vrij weinig te klagen.
Ik was nooit modquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Steven hoe komt het eigenlijk dat je geen mod meer bent?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was nooit mod
Was een grap van of yvonne of netsplitter, sommige reageerde buiten vbl als complete mongolen, dus ik dacht ach het is nog best grappig en speel het spelletje wel mee
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja had het over tillyrare zin van mijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |