En nu ben je ineens aandachtsgeil? Vrouwen [history channel dude]quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Vegaburger het volgende:
EN HIJ HEET NIETEENS WAAR IEDEREEN WIL WETEN WIE MOI IS
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Ja xD Toevallig he, zij op vwo, ik op havo, zij weet wie ik ben en andersom niet
hee hee hee als ik mijn enige troef die je op internet hebt verspeel mag daar wel een eervolle vermelding tegenoverstaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
En nu ben je ineens aandachtsgeil? Vrouwen [history channel dude]
Kom op zeg, vrouw, 6VWO, vegetariër.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.
waar slaat jouw avatar op?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.
Sowieso waren verschillende vragen van dat deel met meer dan een antwoord mogelijk, alleen in het correctievoorschrift doen ze daar niet aan. Komt hopelijk een erratum, want denk dat nog best veel mensen andere antwoorden heb,ben die wel juist zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Unsub het volgende:
@Meneer_valk: ik heb ook een klacht ingediend over vraag 20. Vond de info al redelijk vaag omschreven, de vraag was weer net iets anders omschreven, en het antwoord zag ik niet echt..
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Unsub het volgende:
[..]
Kom op zeg, vrouw, 6VWO, vegetariër.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn
Waarschijnlijk weet marijn het al lang, maar wil hij het gewoon 'hun geheimpje' houden.
zelfportretquote:
Als mannen geen resultaat krijgen is het heel makkelijk: nieuwe tab openen en www.po intypen, pijltje naar beneden en enterquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
hee hee hee als ik mijn enige troef die je op internet hebt verspeel mag daar wel een eervolle vermelding tegenoverstaan
haha nee ons hele vwo bestaat uit 50 mensenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.
Je hebt toch contacten. Pleur deze omschrijving met een drogreden op facebook, binnen 5 min. weet je het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.
dus max. 30 vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haha nee ons hele vwo bestaat uit 50 mensen
Hahah xD nee ik weet het echt niet! Ik ken 1 vegetarier op school uit 6 vwo maar je bent vast Yvonne niet? Sabine dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Unsub het volgende:
[..]
Kom op zeg, vrouw, 6VWO, vegetariër.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn
Waarschijnlijk weet marijn het al lang, maar wil hij het gewoon 'hun geheimpje' houden.
Oh, klein schooltje dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haha nee ons hele vwo bestaat uit 50 mensen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Als mannen geen resultaat krijgen is het heel makkelijk: nieuwe tab openen en www.po intypen, pijltje naar beneden en enter
Daar gaat je aandacht! Snel onthullen dus
Pownews bovenaan, ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wilt klagen over de post?
Wat heb jij met PostNLquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wilt klagen over de post?
Jij bent een vrouw? Want www.you en www.red zijn waarschijnlijker dan www.po.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Als mannen geen resultaat krijgen is het heel makkelijk: nieuwe tab openen en www.po intypen, pijltje naar beneden en enter
Daar gaat je aandacht! Snel onthullen dus
okee hier komt een tophint hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Hahah xD nee ik weet het echt niet! Ik ken 1 vegetarier op school uit 6 vwo maar je bent vast Yvonne niet? Sabine dan?
Kan ook, ik dacht gewoon even aan een andere sitequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Weka het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw? Want www.you en www.red zijn waarschijnlijker dan www.po.
jij bent Stien van piet piraat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
okee hier komt een tophint hoor
[ afbeelding ]
of johoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:21 schreef Appietjuh het volgende:
Vegaburger heet Yarr met haar voornaam.
Most likely.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef Winegummetje het volgende:
Of heeft een ooglapje en een papegaai op haar schouder.
Ik dacht altijd dat die petsie heette.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
patchy de piraat van spongebob
haha nee eigenlijk zit jij er het dichts bijquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef Winegummetje het volgende:
Of heeft een ooglapje en een papegaai op haar schouder.
oh kan ook, ik versta altijd patchyquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die petsie heette.
cosplayquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haha nee eigenlijk zit jij er het dichts bij
Jullie schoolsitequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haha nee eigenlijk zit jij er het dichts bij
peddie tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oh kan ook, ik versta altijd patchy
Welke school zitten jullie? Ik ben een meester in dit soort dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef M-arijnn het volgende:
Ik kan die groepsfoto niet vinden![]()
ik word gek
Het is denk ik ook wel patchy, van eyepatch enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oh kan ook, ik versta altijd patchy
Meesterstalker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Welke school zitten jullie? Ik ben een meester in dit soort dingen.
Wie heeft dat echt verzonnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
die poppetjes daar bovenaan moet ik echt van huilen
ONEE wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef Unsub het volgende:
Kutsite, op de site van mijn school kun je tenminste alle leerlingen per klas vinden, dat maakt de zoektocht wat gemakkelijker.
Vega of Marijn, kom eens door met die inlogcodes.
NEE JIJ NIET ZEKER DANquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Weka het volgende:
Vegaburger is ongetwijfeld die autist van VWO6, omdat FOK!
Post eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef M-arijnn het volgende:
Als ik nu op mn pc zat kon ik tenminste bij de lijst met namen van mensen uit 6 vwoik heb de foto van lsd!! Alleen op mn iphone kan ik het niet goed zien
picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef M-arijnn het volgende:
Als ik nu op mn pc zat kon ik tenminste bij de lijst met namen van mensen uit 6 vwoik heb de foto van lsd!! Alleen op mn iphone kan ik het niet goed zien
Ik nu ook.. beetje anti-climax, niet?quote:
Ik niet.quote:
DM je inlogshit voor die schoolsite, problem solvedquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef M-arijnn het volgende:
Implicerend dat wij niet allemaal autisten zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Weka het volgende:
Vegaburger is ongetwijfeld die autist van VWO6, omdat FOK!
OMG how..?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij bent toch Connie.
Connie Comen.
Volgens mij doet ze: "Oh yeah"quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha jouw avatar is leuk, ik zit telkens met dr mee te doen: oke
die werkte niet bij mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef meneer_valk het volgende:
Ik zag net de code. Maar nu is hij weg
Die werkte uiteraard nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef meneer_valk het volgende:
ja dat was m'n oude, alleen ik was vergeten dat je daarmee nog wel op de oudere site kon hihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef meneer_valk het volgende:
MAAR welke kleur! Dat is de vraag hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef M-arijnn het volgende:
Brit? Jij had toch een morphsuite aan? Foto kan ik hier niet posten -___- kan hem nergens uploaden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Weka het volgende:
Brit en Marijn, dat wordt een flink partijtje ongemakkelijk als jullie elkaar morgen voor het eerst zien.
Brit en Marijn, dat wordt een flink partijtje ongemakkelijk als jullie elkaar morgen voor het eerst zien.
Gewoon even vegaburger schreeuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef M-arijnn het volgende:
Hahaha xD ben benieuwd of we elkaar uberhaupt nog zien :p ik heb dinsdg 2 examens maar die zaal zal wel stampvol zitten
Myrthe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Vegaburger het volgende:
[ afbeelding ]
de foto omdattie zo leuk is
Dat is de nieuwe site.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
https://portal.rsgdeborge(...)F&reason=2&formdir=3
Ik kom er niet in
waar is die piraatquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Vegaburger het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nou les met jou gehad of niet danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef M-arijnn het volgende:
Hahaha xD ben benieuwd of we elkaar uberhaupt nog zien :p ik heb dinsdg 2 examens maar die zaal zal wel stampvol zitten
*snip*quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Vegaburger het volgende:
[ afbeelding ]
Myrthe van B?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:36 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
heb ik nou les met jou gehad of niet dan
ja je post net een FB foto van haarquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
okee nu wordt het eng, wat een connectiesdie zit bij mij in het jaar idd
Die foto kwam van haar facebook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
okee nu wordt het eng, wat een connectiesdie zit bij mij in het jaar idd
Ben jij Marijn van G?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef M-arijnn het volgende:
Haha xd maar je bent dus niet Britt van w?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
nee idd nu vind ik het nietmeer leuk![]()
![]()
aaaawhquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
nee idd nu vind ik het nietmeer leuk![]()
![]()
Nja, best veel mensen weten niet hoe je via een foto op een facebook profiel komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef Unsub het volgende:
[..]
Britt van W. krijgt morgen massaal vriendenverzoeken van alle lurkers
Nice hotdog pak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef M-arijnn het volgende:
Haha ja dat ben ikwell done boys! Britt zus van Finn dus?
Duurt niet lang meer of ze hebben je gezicht gephotoshopped op een vrouw die naakt in een winkelcentrum staatquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ik voel me net alsof ik naakt middenin een winkelcentrum sta nu![]()
hoe ken je hemmmm nou weer danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef M-arijnn het volgende:
Nee, maar je naam in een openbaar topic + facebook search + de plaats van de school doet wonderen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nja, best veel mensen weten niet hoe je via een foto op een facebook profiel komt.
Pssst, ik zie je vriendin!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef M-arijnn het volgende:
Oja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Unsub het volgende:
[..]
Nee, maar je naam in een openbaar topic + facebook search + de plaats van de school doet wonderen..
Ik ligt te zweten in bed pics?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef M-arijnn het volgende:
Wss voegt niemand mij toe omdat ik een jongen ben![]()
hahaha jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:44 schreef Winegummetje het volgende:
Is ze nou wel dat meisje in dat rode pak?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:45 schreef Unsub het volgende:
Vega, je lijkt heel erg op iemand die ik ken..
mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef Apostrof het volgende:
Stiekem zit iedereen op die school lijkt het.
pff snel m'n naam gaan veranderen dan maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef JoelBaka het volgende:
Prachtig dat nu iedereen op je facebook pagina zit xD
(Ik doe mee, je bent nu inderdaad makkelijk te vinden)
Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:48 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit bij meneer_valk op school, en dat ligt heel ergens anders
Gewoon naar facebook gaan en naar de zoekfunctie: Naam+school = Vegaburgerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:48 schreef Dennisweb het volgende:
Goh, ik ben er inmiddels ook achter hoe het Facebook trucje werkt. Doet me erg denken aan het Hyveslek destijds.
Volgens mij kan zelfs de mobiele Safari dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef M-arijnn het volgende:
Ik snap het volgens mij als enige nog niet :$ maar zit op iphone dus kan niks met linkjes of iets doen
hahahaha dan heb je de achternaam van m'n moeders kant nog niet gehoord XD zo raar is de mijne toch nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Gewoon naar facebook gaan en naar de zoekfunctie: Naam+school = Vegaburger
Oh je hebt wel een aparte achternaam trouwens o.o
Niet heel raar maar gewoon nog nooit gehoordquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
hahahaha dan heb je de achternaam van m'n moeders kant nog niet gehoord XD zo raar is de mijne toch niet
Ik heb op dezelfde plek pizza gegeten als jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
hahahaha dan heb je de achternaam van m'n moeders kant nog niet gehoord XD zo raar is de mijne toch niet
Ja ik had de Patsy link ookal gevondenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Dennisweb het volgende:
Sorry, ik kan dit niet voor me houden. Een foto waarop Vegaburger een brood deelt met een meisje dat........ PATSY heet. Whahahaahahahaha!
HOE KAN IK DIT STOPPENquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde plek pizza gegeten als jij
Hahah! What a coincidence (zie mijn Engels morgen 10)quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Dennisweb het volgende:
Sorry, ik kan dit niet voor me houden. Een foto waarop Vegaburger een brood deelt met een meisje dat........ PATSY heet. Whahahaahahahaha!
omggggg waaromquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ja ik had de Patsy link ookal gevonden
Oke, oke, nu Brittje niet meer pesten. Klaar nu. Dit doet mij een beetje denken aan een enge weblog over mijn persoontje.quote:
Link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Oke, oke, nu Brittje niet meer pesten. Klaar nu. Dit doet mij een beetje denken aan een enge weblog over mijn persoontje.
Morgen slaat Vegaburger je helemaal naar de Vegahel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef M-arijnn het volgende:
Wat moet Vegaburger balen van mijn post hier waardoor we erachter kwamen dat we op dezelfde school zaten
Vegahel = vleeshemelquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Morgen slaat Vegaburger je helemaal naar de Vegahel.
IK HAD HET NOOIT MOETEN ZEGGENquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef M-arijnn het volgende:
Wat moet Vegaburger balen van mijn post hier waardoor we erachter kwamen dat we op dezelfde school zaten
jaa ik snap d'r niets van hoor, ik heb hem op friends staanquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef Winegummetje het volgende:
Ik zou je privacyinstellingen nog eens controleren dan
Winegummetje, ken ik jou niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Winegummetje het volgende:
Come on, zegLaat dat arme kind toch eens met rust.
Hahah xD al meer als 2 jaar samen daarquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Dennisweb het volgende:
Jammer dat Marijn al iets heeft met Gesina, anders had ik nu een leuke relatie in het vooruitzicht gesteld.
Aww ik had al een prachtige liefde zien ontstaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef Dennisweb het volgende:
Jammer dat Marijn al iets heeft met Gesina, anders had ik nu een leuke relatie in het vooruitzicht gesteld.
Je profile pic(s) zijn volgens mij standaard zichtbaar voor iedereen en basic info zou je moeten kunnen blokkeren, denk ik... Wat vond je trouwens van the Hunger Games?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jaa ik snap d'r niets van hoor, ik heb hem op friends staanen dat zijn jullie toch duidelijk NIET
![]()
staat dat d'r nog op? hahaha faalquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:02 schreef Winegummetje het volgende:
Mmh, vreemd. Ik kon alles van je zien. Van status single tot biebopruimer en foto's
Je bent waarschijnlijk getagged in foto's die wel openbaar zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jaa ik snap d'r niets van hoor, ik heb hem op friends staanen dat zijn jullie toch duidelijk NIET
![]()
VETTTTTTquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Je profile pic(s) zijn volgens mij standaard zichtbaar voor iedereen en basic info zou je moeten kunnen blokkeren, denk ik... Wat vond je trouwens van the Hunger Games?
Ja, vind ik ook, ben pas begonnen met het boek en ik had de film al gezien, maar het boek is echt veel leukerquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:04 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
VETTTTTT![]()
![]()
maar de boeken zijn beter hahah
De biebopruimers bij mijn bibliotheek zijn allemaal van die lieve intellectuele hipstermeisjes niks mis mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef Appietjuh het volgende:
Ik zou van biebopruimer bilbliothecaresse maken, staat wat leuker op je FB
die 7 euro de uur verdienen vanaf hun 15equote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Apostrof het volgende:
[..]
De biebopruimers bij mijn bibliotheek zijn allemaal van die lieve intellectuele hipstermeisjes niks mis mee.
Geen idee of dat uberhaupt wel kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef Vegaburger het volgende:
hoe krijg ik dat kutding nou prive dan
Op je eigen profiel gewoon en dan naar privacy instellingen oid toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef Vegaburger het volgende:
hoe krijg ik dat kutding nou prive dan
jaa daar had ik hem al opstaan, maar blijkbaar dus niet goed genoegquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Op je eigen profiel gewoon en dan naar privacy instellingen oid toch?
Facebook en privacy gaat gewoon niet zo goed samen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jaa daar had ik hem al opstaan, maar blijkbaar dus niet goed genoeg![]()
snap er echt niets van
Ah men ik had dat ook moeten doen! Beter dan folders, wat een trieste bedoeling was dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
die 7 euro de uur verdienen vanaf hun 15e
hahha ja zekers, en mensen altijd maar uitlachen haahahhah bij de biebwerken is voor sneue nerdjes blabala, nou ik verdiende daar op mn 15e meer dan nu in de supermarkt hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ah men ik had dat ook moeten doen! Beter dan folders, wat een trieste bedoeling was dat.
Engels is toch pas 's middags.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dit.
alleen ik heb morgen wel engels
Engels is een makkiequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dit.
alleen ik heb morgen wel engels
Aardrijkskunde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:18 schreef Appietjuh het volgende:
Heeft vwo morgen eigenlijk nog een ander vak? Ben te lui om zelf te kijken
een fotootje en heel fok weet alles van me.. Ik had dr niet bij nagedacht dat zo gewoon alle zooi achterhaald kon worden zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Het is zo makkelijk om achter de identiteit van mensen te komen via social media. Echt niet normaal.
Marijn, zal ik je een DM sturen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef M-arijnn het volgende:
Hoe hebben jullie haar nou precies gevonden? En mij? Kan iemand dat uitleggen
jij wou de lsdfoto posten maar dat lukte niet, en toen deed ik het maar maar dat was dus niet zon goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef M-arijnn het volgende:
Ze had een foto van Facebook gelinkt en met wat gegoochel kom je dan achter het profiel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef M-arijnn het volgende:
DM's komen eraan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ik wil het ook wel weten eigenlijk.. xd
Het is echt heel makkelijk. Sinds kort weet ik ook wie andere mensen zijn maar laten we de schade beperkt houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:24 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
een fotootje en heel fok weet alles van me.. Ik had dr niet bij nagedacht dat zo gewoon alle zooi achterhaald kon worden zeg
komt drvanquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
NOU ENGELS OOK VEEL SUCCES DAN!
Je hebt me verdomme wakker gemaakt
Yo DJ, kan je ook een beetje mixen? Ik wil namelijk een platenlabel op gaan zetten en ben benieuwd wat voor een talent er hier op FOK! rondlooptquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:29 schreef Dennisweb het volgende:
Jullie hebben DM.
En ik maak ook geen geheim van mijn Facebook, gezien ik graag radiodeejay wil worden.
Nee, ik kan geen maat tellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Yo DJ, kan je ook een beetje mixen? Ik wil namelijk een platenlabel op gaan zetten en ben benieuwd wat voor een talent er hier op FOK! rondloopt
waaayo nou das was ik zelf niet opgekomen eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:29 schreef Dennisweb het volgende:
Jullie hebben DM.
En ik maak ook geen geheim van mijn Facebook, gezien ik graag radiodeejay wil worden.
en al HELEMAAL geen fokkersquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef Winegummetje het volgende:
Ik hoef niet Jan en alleman op mijn facebook hoor
Ik doe het liever niet omdat zulke dingen je later de kop kunnen kosten bij sollicitaties. Ze hoeven je naam maar even te googlen en via social media weten ze precies wat je allemaal hebt uitgespookt. Stel dat je op je facebook een aantal foto's hebt waar je heel leuk emmers bier naar binnen loopt te gieten etc, dan nemen ze je echt niet aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:29 schreef Dennisweb het volgende:
Jullie hebben DM.
jij vind het niet kut dat iedereen je gegevens heeft?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen maat tellen.
Hier dan.
Daar pas ik heel goed voor op, hoor. Er staan geen zuipende Dennis-foto's op mijn Facebook. Ik drink namelijk niet. En de foto's die ik plaats, passen bij radiomaken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe het liever niet omdat zulke dingen je later de kop kunnen kosten bij sollicitaties. Ze hoeven je naam maar even te googlen en via social media weten ze precies wat je allemaal hebt uitgespookt. Stel dat je op je facebook een aantal foto's hebt waar je heel leuk emmers met bier naar binnen loopt te gieten etc, dan nemen ze je echt niet aan.
wait what?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef M-arijnn het volgende:
En zo'n foto van mij stond er dus ook op fok! -_____- maar dan niet met bier maar met xtc
Of doe wat ik doe, begin je eigen business, heb je daar ook geen last van. Behalve als investeerders of zo je FB gaan checken xDquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe het liever niet omdat zulke dingen je later de kop kunnen kosten bij sollicitaties. Ze hoeven je naam maar even te googlen en via social media weten ze precies wat je allemaal hebt uitgespookt. Stel dat je op je facebook een aantal foto's hebt waar je heel leuk emmers bier naar binnen loopt te gieten etc, dan nemen ze je echt niet aan.
Nee, want er staan geen dingen op die ik geheim wil houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jij vind het niet kut dat iedereen je gegevens heeft?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, want er staan geen dingen op die ik geheim wil houden.
Je kunt niet als afgestudeerde 'zomaar' een zaak beginnen hoor. Daar heb je geld voor nodig, maar aangezien je geen baan hebt moet je dus terecht bij banken/investeerders. Die moet je vervolgens volledig op de hoogte stellen van je kredietwaardigheid en dat kan lastig worden voor iemand die na zijn studie, op zijn 22e, een pepernotenfabriek wil starten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Of doe wat ik doe, begin je eigen business, heb je daar ook geen last van. Behalve als investeerders of zo je FB gaan checken xD
hmm.. Nouja okee dat is ook wel een beetje zo :p maar alsnog vind ik het niet nodig dat jullie bv al mijn foto's konden zien..quote:
Geeft een onbehaaglijk gevoel hè?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
hmm.. Nouja okee dat is ook wel een beetje zo :p maar alsnog vind ik het niet nodig dat jullie bv al mijn foto's konden zien..
Ik ga knackebrod met kaas vreten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef Winegummetje het volgende:
Shit, nu heb ik ook nog honger. No way dat ik nu kan slapen.
caramelpopcorn ALL THE WAYquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef Winegummetje het volgende:
Shit, nu heb ik ook nog honger. No way dat ik nu kan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |