Eerst pics.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Wow123 het volgende:
Ik weet het!! Maar ja je moet wat over hebben voor je studie!!
Maar dat heb je toch wel over voor ons dames!
Laat eerst eens wat van jezelf zien danquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Wow123 het volgende:
Wat hebben de dames voor ons over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Wow123 het volgende:
De tering...quote:Als u een ander merk koopt, welk ander merk deodorant koopt u dan?*
Nee
Ja, Nivea
Ja, Axe
Ja, Rexona
Gast wij zitten op pics te wachten ga nou niet hatenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef beelz het volgende:
[..]
De tering...
Heel veel plezier in de bijstand dames.
Jullie ook, naar mensen die de enquête invullen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Wow123 het volgende:
Hahaha.... Jullie zijn gewoon allemaal wanhopig opzoek!!
Roller of spray maakt niet uit!!
... wat wij overigens met liefde doen, echter is het hier op FOK! een goed gebruik dat daar dan iets tegenover staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jullie ook, naar mensen die de enquête invullen.
Je hebt de DM niet gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
... wat wij overigens met liefde doen, echter is het hier op FOK! een goed gebruik dat daar dan iets tegenover staat.
Ze gaan het zelfs verplichtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
... wat wij overigens met liefde doen, echter is het hier op FOK! een goed gebruik dat daar dan iets tegenover staat.
DM die foto's maar hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef Wow123 het volgende:
Dus heren het duurt hoogstens 2 min
http://www.thesistools.com/web/?id=276627
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |