In ieder geval geen concurrenten voor Joan qua muziekstijl.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik begin er eigenlijk in tegenstelling tot anderen juist meer in te geloven dat Joan door gaat.....wát een bagger hebben we tot nu toe gehoord zeg!
beeeeeeehhhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef Toposcoupe het volgende:
Een Turk die als een schaap zingt... Niet racistisch bedoeld
Ja, maar ze kunnen kwalificatie vrijwel niet missen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
Turkije gaat niet veel vakjurypunten krijgen vanavond ben ik bang
Terwijl het muziekje erg leuk is.
Doen niet mee, vanwege gedoe met Azerbaidjan. Zaten in de 2e.quote:
Eerste toch? Was dat niet die kattenmarteling?quote:
Vorig jaar gingen ze niet door, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen kwalificatie vrijwel niet missen.
die doen niet mee toch ?quote:
Owja!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Doen niet mee, vanwege gedoe met Azerbaidjan. Zaten in de 2e.
Dat was Albaniëquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerste toch? Was dat niet die kattenmarteling?
Ja, maar nu zijn ze er zoveel landen die televoters opleveren, die dit keer wel op Turkije kunnen stemmen, dat ze het wel moeten gaan halen.quote:
Ook met de A zullewemazeggehquote:
ik heb hem geüpload en is nu in verwerking.quote:
Nog maar een keerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef grazz het volgende:
ahhhhhh ik heb het niet kunnen zien, wel jullie reacties kunnen lezen en daar werd ik zelfs zenuwachtig vanMaar het ging dus beter? En zagen jullie beeld vanuit de zaal of zoals het op tv komt morgen? Hoe zag dat er uit? Veel close ups? Straalt ze? En de band?
Vreselijk he, gister was ze ook al zo tenenkrommendquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef Pluto1975 het volgende:
Nou die presentatrice hebben ze niet gekozen voor haar sociale capaciteiten denk ik haha
ah f*ck dat meen je nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zang was echt zwak.
Ze straalde wel, maar niet genoeg, vond ik.
En daar heb je nog wel een pietsie kans op, want het is wel een hoop lievigheid en blijheid bij Joan, tussen alle depressieve toestanden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef grazz het volgende:
[..]
ah f*ck dat meen je niet![]()
Alleen de televoters kunnen ons morgen nog redden..en die geven toch geen reet om de zang (zie gister)
Waarschijnlijk wel jaquote:
Je bedoelt die vilten klittenbol op z'n hoofdquote:
de föhn is geëxplodeerd en de kapper is dood.quote:
Dat was Joan ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Deze is lastig in te schatten. Voor het genre is het vrij matig, maar het is wel uniek in deze halve finale.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt die vilten klittenbol op z'n hoofd?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de föhn is geëxplodeerd en de kapper is dood.
Als ze niet doorgaat, en daar ga ik helaas wel vanuit, heeft ze dat in dit deelnemersveld toch echt aaan zichzelf te wijten.quote:
komt er eentje klaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Die heerlijke Noorse man nu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou er op zich wel van, maar niet zoals hier wordt gedaan...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef marcodej het volgende:
Mensen die hier van houden zullen dit vast goed vinden. Ik hou hier echter niet van.
Serieus? Lijkt me echt zo'n type waarbij je je eyeliner in zijn kastje terugvindtquote:
Het is ook een chick geweest volgens mij.quote:
Helaas niet...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Paganitzu het volgende:
.... Noorwegen vond ik bagger maar misschien klinkt het tussen deze bagger redelijk.
Ja. Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat een afschuwelijk goedkoop liedje, maar wel gegarandeerd de finale in.
Nee, gewoon nep uiteraardquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ze gaan de enveloppen ook doen toch? Is dat nog ergens op gebaseerd, of niet?
Hehequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef Pluto1975 het volgende:
And the first one going to the final is Schubbekutteveen! ... zoiets?
Ze heeft meer dan genoeg buurlanden, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wijf is niet lekker genoeg dus gaat sowieso niet door.
Da's toch echt ruk he, dat het 'vanwege het land' isquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Dit is een zekere qualifier, vanwege het land en de loting, maar toch wel 1 van de saaiste ballads dit jaar.
LOLquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Is dit Lady GaGa over 30 jaar met te veel slaappillen op?
Vind het de beste Balkan-ballad van dit jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Dit is een zekere qualifier, vanwege het land en de loting, maar toch wel 1 van de saaiste ballads dit jaar.
Servie >>>>> ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vind het de beste Balkan-ballad van dit jaar.
Absoluut. Hoewel Nederland met dit lied, deze zangeres en deze loting ook wel door zou gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch echt ruk he, dat het 'vanwege het land' is
Eeuwig zonde van Israel idd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Paganitzu het volgende:
Denemarken vind ik tot nu toe het beste nummer wat ik gehoord heb in beide halve finales.
... En Israel!
Denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut. Hoewel Nederland met dit lied, deze zangeres en deze loting ook wel door zou gaan.
Heb je Servië wel gehoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vind het de beste Balkan-ballad van dit jaar.
Was me toch een lekker alto achtig nummer! Leuke clip zit er trouwens bij, check maar op youtube!quote:
Hopen tegen beter weten inquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Op zich zou Joan een kansje moeten maken....
Tussen alle depri meuk.
Hij vindt dit zelf ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft ie een blindoek? Of is dit z'n slaapmaskertje?
Waarschijnlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vindt dit zelf ook niet om aan te zien.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Had z'n liedje nou maar Love is deaf geheten.
Of Love doesn't want to preform on stage. Dezelfde letterlijke interpretatie dan ook graag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Had z'n liedje nou maar Love is deaf geheten.
Ja prachtig subtielquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij dacht vast "OMG BRILJANT! EEN BLINDDOEK WANT MIJN NUMMER HEET LOVE IS BLIND! SNAP JE "M SNAP JE 'M!?!?!??"
Love wants to drop itself in a bottomless pit with piranhas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of Love doesn't want to preform on stage. Dezelfde letterlijke interpretatie dan ook graag.
Ik ga niet na een kwartier al weg bij Henkiequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef Pluto1975 het volgende:
Wie van jullie kijkt er morgen nadat Joan heeft opgetreden wéér deze hele suicide tour af?
Ik moet werken, ik kan morgen niet kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef Pluto1975 het volgende:
Wie van jullie kijkt er morgen nadat Joan heeft opgetreden wéér deze hele suicide tour af?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh wacht wacht wacht, we krijgen nu de laatste 5 winnaars
Als pauze act!
hihi ik vind hem wel het leukst van de driequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Die middelste robot, ik wacht op het moment dat ie kortsluiting krijgt. Gay men's Dennis Weening.
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat Joan nog een kans maakt
Dima Bilan toch niet hequote:
Hoe hij als zo'n Von Trapp kindje met z'n handjes staat en af en toe parmant met z'n hoofdje knikt en lacht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
hihi ik vind hem wel het leukst van de drie
Oh godquote:
En Malta erna doet ook geen goed. Hoe stom Malta ook is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
ZO ZO ZOOOOOOOOOOO jammer dat Joan in de recap komt na twee heftige nummers.
En niet na een rijtje depressieve shit.
Ik herinner me Harel Skaat nog wel, waar in de finale zijn knettervalse uithaal in de recap zat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, bij Macedonië echt die screech in het stukje.
Maar Harel Skaat was wel lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik herinner me Harel Skaat nog wel, waar in de finale zijn knettervalse uithaal in de recap zat.
Och ja, dat was zo sneuquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik herinner me Harel Skaat nog wel, waar in de finale zijn knettervalse uithaal in de recap zat.
Dat waren de enige 5 seconden die niet vals waren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Belarus is wel een kanshebbertje, maar dat oordeel ik n.a.v. die 5 seconden van net.
Een beetje nietszeggend tussen al het geweld he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Drrk het volgende:
Hm, ik weet niet of wij nu wel zo gunstig eruit komen in de recap.
Denk van vandaagquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
Zweden ook stukkie vals in de recap.
Nemen ze morgen recaps van morgen, of van vandaag?
Yup, je bent hem 2 nummers verder alweer kwijt. Terwijl ik nu nog Be My Guest door m'n hoofd zie gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje nietszeggend tussen al het geweld he?
Ik vind van welquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
VInd ik juist niet
Ze had na een paar depri nummers gemoeten.
Van morgen uiteraard.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
Zweden ook stukkie vals in de recap.
Nemen ze morgen recaps van morgen, of van vandaag?
Ik vind van wel maar dat komt mede omdat ik nogal allergisch voor gegil ben, dus dat is persoonlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef aaron001 het volgende:
Dus Nederland springt er niet uit in de recap?
Nope, aan het eind ben je 'r eigenlijk weer vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef aaron001 het volgende:
Dus Nederland springt er niet uit in de recap?
Ik moet 't zelfde zeggen. Zie alles nu voor 't eerst in een flits voorbij komen. We zitten wel tussen een hoop foute kabaal in maar de herrie van dat kabaal doet ons leuke deuntje verstommen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef MuscleLover29 het volgende:
Nee nee nee, dit gaat niet lukken. Kan wel zeggen dat ik nog hoop heb, maar eigenlijk is dat helemaal weg nu. Ik denk dat Joan rond 15e plaats of lager gaat scoren. Als je die recap terug ziet valt ze gewoon compleet weg ten opzichte van die andere nummers.
Ik hoop het, maar denk het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
JOANNNN!!! Doen ze dat morgen ook bij haar?
Ja vraag ik me ook af...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
JOANNNN!!! Doen ze dat morgen ook bij haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |