oh, ik laat me moeder gewoon halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wil geen ah xl verbod. haal veel shit bij die winkel
Nouja, mijn bier had ik vanmiddag opgedronken dus ik moest nieuwe halen en Grolsch was toevallig in de aanbieding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij wist al van de aanbieding voordat de mainstream het wist. Je bent zo hipster.
bij de jumbo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, mijn bier had ik vanmiddag opgedronken dus ik moest nieuwe halen en Grolsch was toevallig in de aanbieding.
ja beetje moeilijk in mijn situatie. zijn ze nog steeds op vakantie die van jou?quote:
ik ben wel blij met die bieroorlog, bier wordt lekker goedkoop zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, mijn bier had ik vanmiddag opgedronken dus ik moest nieuwe halen en Grolsch was toevallig in de aanbieding.
nee, ze waren maandag terug gekomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja beetje moeilijk in mijn situatie. zijn ze nog steeds op vakantie die van jou?
ah balen anders was het morgen fissa bij jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ze waren maandag terug gekomen
1 tray met 24 blikjes a 0.50 liter de teringquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Snuf. het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen
Opgeslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Snuf. het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen
ja tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah balen anders was het morgen fissa bij jou
daar is het niet voor, ik heb haar een dm gestuurd met zeer belangrijke inhoudquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ze praat niet met je als je je eenzaam voelt
Ik zag het krantje jaquote:
Inderdaad. 8 euro voor een kratje grolsch. Kan niet beter toch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben wel blij met die bieroorlog, bier wordt lekker goedkoop zo
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
daar is het niet voor, ik heb haar een dm gestuurd met zeer belangrijke inhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |