blaas die toch maar naar Breda. We snakken naar verkoeling.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt dus echt precies voor de deur hier in elkaar te zijn gezakt. Laf regenbuitje nu
lol bij jou nu pas isquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Begint hier nu ook te druppelen in West.
verlaagde auto'squote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Buurman legt handdoeken in z'n auto. Gelukkig stond mijn verlaagde auto niet hier. Dan had ik hetzelfde probleem denk ik.
Nee joh, nu is het lekker buiten. geen wind en al. Beetje gerommel in de verte richting tilburg wel, maarja, dat kennen we, dat wil hier toch niet heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
blaas die toch maar naar Breda. We snakken naar verkoeling.
Hier gewoon regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Het is hier volgens mij hagel wat valt. Ik hoor 't vooral tikken.
Tip: kijk naar biuten en je hebt je bevestigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
hier ook alleen regen, wel wat dikke druppelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij (zuid) stelde het echt weinig voor, eerst even flinke hagel, regen, een paar dondertjes en nu klaart het al weer helemaal op, regent nog een beetje en wat gedonder in de verte maar ik zie de zon ook schijnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Apotheose het volgende:
nou als je buienradar mag geloven krijgt het noorden (lees: friesland) er ook wat van mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |