De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen hadquote:
een van de leukste seriesquote:
Wat ik is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sry ja oke nou meteen huilen he echt tfoe wat is deze mang :S:S
Zeg ik dat ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf wat een gratenbaal. Heus vind je dat lekker/leuk?
Het was dus een zwarte dag voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Ik ben geen neger bradda.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze houd niet van negers zegt ze altijd. Wel gewoon als vrienden maar ze vind ze nooit knap.
negers zijn toch niet te vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was dus een zwarte dag voor je.
Leuk man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je met letters woorden vormen. Soort van verkapte boggle.
ik weet g..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje gwn fa2 tog jatog??? heb gwn kaolo harde lobi voor je jatog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |