Nouja, heb in ieder geval een lekkere avond gehad, beter dan die plakmiddag toch? Geen zuchtje wind te bekennen nog, de CAPE gaat hier gewoon weer geruisloos naar de 0 zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vrees voor Breda. Vrezen voor saaiheid.
dieper naar west kan nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crazy-west is extreem-west![]()
Dit is gewoon een buitje, waar blijft het noodweer?
Exact.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?
Ik zie zequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Te snel geklikt, wilde er drie plaatsen ipv één. Andere 2 staan er nu ook bij
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie de regen als een scherm gewoon naar hier toe komen. Mooi man
Den Bosch begint alweer te rommelen jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
Komt weer onweer aan naar NO-Brabant... blijft echt maar doorgaan zeg
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenen
vanuit rijen gezien woon ik aan de andere kant van de reeshofquote:
stoplichten staan op roodquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Begint door te regenen nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |