Nee, nooit gekundquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan je ook de split? Dat kan zo'n dame die ik ken, die kan ook der benen in de nek leggen. Ziet er echt wazig uit.
Heb jij nog wat goed poepende duiven thuis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor 14 jarige. Echte mannen likken.
Hoi ik lach ''slangenmensen'' uit maar kan wel mijn benen in mijn nek leggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, nooit gekundSws die slangenmensen als ze helemaal opgevouwen zijn
ok gelukkig wil geen ruzie tussen julliequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet dan?
[..]
Ja, ik ging toch al akkoord met nr1.
jij eet echt tering veel manquote:
Hier op het dorp zit een duivenhouder, genoeg te vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog wat goed poepende duiven thuis?
1 been maar heurquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoi ik lach ''slangenmensen'' uit maar kan wel mijn benen in mijn nek leggen.
Ik zou Spees ook trouwen, ze kan kokenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
ok gelukkig wil geen ruzie tussen jullie
Ja ik kan het wel met allebeiquote:
frituren is niet kokenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou Spees ook trouwen, ze kan koken
Daarom zeg ik koken en niet frituren.quote:
Ik kan ook koken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ja weet ik dat zei ze, en ik ook dus ideale koppel, maar ik wil jou in mijn haremquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan telt het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel met allebeimaar niet tegelijk toch.
jij hebt geluk, ik ken er een die heeft zijn afgelopen relaties tussen de 14 -16 dagen volgehoudenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan ook koken.Helpt niet echt in relaties heb ik gemerkt, een dame vinden is geen probleem maar het langer houden dan een maand is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |