Een beetje. Kan jij Indonesisch koken?quote:
Als ik het zou proberen...vast welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een beetje. Kan jij Indonesisch koken?
Nee, mag niet zomaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens, als ik word uitgenodigd voor een gesprek met de politie, en ik blijf zeggen dat ik 'm niet heb. Wat gebeurd er dan? Gaan ze het huis doorzoeken ofzo?
Hm, het is maar een telefoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens, als ik word uitgenodigd voor een gesprek met de politie, en ik blijf zeggen dat ik 'm niet heb. Wat gebeurd er dan? Gaan ze het huis doorzoeken ofzo?
t. voor die 300 euro doen ze de moeite niet johquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mischien, mischien niet..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moeten wij dan een nieuwe betalen?nee toch
Nee, je hebt m toch niet. Hoe wil hij bewijzen dat jij hem hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze kunnen niets bewijzen, in adam zouden ze niet eens moeite doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij hebben in dit topics al de dibs op het janken op dv, die vent moet zn smoel houden
bellen naar zijn mobiel en straks gaat hij in de broekzak van DV afquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, je hebt m toch niet. Hoe wil hij bewijzen dat jij hem hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |