Goh, niet blauw meer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Jullie jinxen mijn goed weer stelletje stakkers, kap er mee
Jawel, maar kap er gewoon meequote:
Be je bang dat je onweer aantrekt?quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Zo'n mooi forum hebben we daarvoor Weer, Klimaat en Natuurrampen, met zo'n geweldige topicreeks:
De atmosfeer staat op ontploffen #514 Onweer is ook weer
Onweer zal wel weer aan ons voorbij gaan, helaasquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef BrandX het volgende:
den haag: zon, zon, en nog meer zon nog steeds
Nice.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Wihakayda het volgende:
in Escharen gaat het qua regen en wind loos, qua onweer valt mee
Update: 18.45: Flitsen en Donder had arrived
ff een teaser van vorig jaar, zelf geschoten ^^
[ afbeelding ]
Dan lijkt Uden er toch goed af te komen. Hier alleen harde windvlagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Wihakayda het volgende:
in Escharen gaat het qua regen en wind loos, qua onweer valt mee
Update: 18.45: Flitsen en Donder had arrived
ff een teaser van vorig jaar, zelf geschoten ^^
[ afbeelding ]
De grootste bui lijkt over Grave te gaan, en ik zit in het puntje van escharen/langenboomquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef yornivv het volgende:
[..]
Dan lijkt Uden er toch goed af te komen. Hier alleen harde windvlagen.
Leuk al die users uit de buurt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
De grootste bui lijkt over Grave te gaan, en ik zit in het puntje van escharen/langenboom
haha klopt! bij ons in het dorp stonden de straten blank en ik ging dronken op de fiets naar huisquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef Wihakayda het volgende:
Zondag was het erger
* precies op het moment dat * Wihakayda naar de friettent reedt
Het lijkt hier al bijna over te zijn... helemaal niet zo donker meer als net ook
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier in Den-Haag gaat het als een gek tekeer! Regen + onweer.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Nimma024 het volgende:
Nijmegen-Zuid zeker? Nijmegen-Oost vrij rustig.
Die zocht ik, maar dan op 'De Elementen'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Zo'n mooi forum hebben we daarvoor Weer, Klimaat en Natuurrampen, met zo'n geweldige topicreeks:
De atmosfeer staat op ontploffen #514 Onweer is ook weer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier in Den-Haag gaat het als een gek tekeer! Regen + onweer.
quote:
In Groningen ook. En aan buienradar te zien blijft dat ook zo.quote:
Ik heb het nog niet geschreven en ik begin in de verte al gedonder te horen en het wordt ook ineens bewolkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef kijkmij het volgende:
[..]
In Groningen ook. En aan buienradar te zien blijft dat ook zo.
Overigens vind ik onweer s'nachts wel iets gezelligs hebben.
Precies hetzelfde hier in Almeloquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef trovey het volgende:
3x rommelen en 10 druppels...komt er nog meer?
quote:
idd, begint ineens wel donker te worden hier in Groningen. Volgens mij is het niet echt door Buienradar te voorspellen, want je je het uit het niets ontstaan op de radarquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geschreven en ik begin in de verte al gedonder te horen en het wordt ook ineens bewolkt.
en nu ook erg hard te waaienquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, begint ineens wel donker te worden hier in Groningen. Volgens mij is het niet echt door Buienradar te voorspellen, want je je het uit het niets ontstaan op de radar
En nu niet meer.quote:
In Groningen is het er ook net onder door getrokken. Leek eerst alsof we de vollle laag zouden krijgen. Maar helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Digi_Djeff het volgende:
Haarlem haalt het ook net weer niet. Echt, wil je een stad waar nooit wat te beleven valt als het om het weer gaat, kom dan naar Haarlem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |