Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Alleen draag ik eigenlijk nooit jurken.
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Ik vind van wel, dus dan is het per definitie zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.
Jurkjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welles!
Ik ben al 4 keer door die kutbeesten gebeten![]()
Doe mij maar een zachte spinnende kat op m'n schoot![]()
En niet zo'n gore hondehond![]()
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Je moet katten dan ook met respect behandelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Dat is domquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Honden ook. Katten zijn kutter dan honden, wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet katten dan ook met respect behandelen
Die gaan nooit meer weg. heb er ook nog 1 van m'n oude (nu helaas overleden) kater die m'n schouder gebruikte als remspoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Och, ik heb littekens van katten, honden en paardenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig! Moet Myr wel beter zijn, want anders moet ik 'r de hele avond over m'n schouder overal naartoe slepen.
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overredenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik heb littekens van katten, honden en paarden. Gelukkig zijn de meeste verwondingen die ik door katten heb opgelopen oppervlakkig, anders zouden mensen denken dat ik suïcidaal ben
.
Oneens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
In dat geval komen we, c_a.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.
waaat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overreden![]()
Mooi verhaal voor op feesten en partijen overigens!
Nee, die is afgelastquote:
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Zaterdag, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?Dan ben ik toch al in Dordt.
Ja man het was magistraal!quote:
Hey niet zo he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Ik kom niet. Maar ik ben dan ook niet het halve forumquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |