Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.
Misschien ken je haar wel?
Wie weet. Hoop het wel, en tot nu toe ziet het er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dus binnenkort weer date dan als ze leuk reageert?
Wacht eens even kijken, doe je wel DMquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoor
Maar het is wel heel tof.
De wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Mensen die TV kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
ziggo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
Ik ga straks nog een poging wagen bij de sportschool. Denk dat het afzien is met die hittequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Heeft Twi je aangestoken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nog steeds? Griepje te pakken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nou beterschap dan maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van twi.
[..]
Griep en voorhoofdsholteontsteking.
Serieus? Hier schijnt de zon nog volop...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Het onweert, ik ga maar snel douchen.
Doei.
Ga gewoon buiten in de regen staan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga gewoon buiten in de regen staan!
Hier is het nog prachtig weer! Ik denk niet dat het snel zal gaan onweren hier
Ehh zou je dan juist niet moet gaan douchen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |