Ja Damon is sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij was al voorbij toen ik op het hoogtepunt zat te wachten. Maar damon
oe ja dat is waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat schijnt helemaal kicken te zijn, omdat Stephan haar nu minder haar zin wil geven (wat ie áltijd heeft gedaan) en Damon gewoon gefrustreerd is omdat ie de eerste 50 jaar heeft moeten wennen aan het vampier zijn, pas na die tijd begon ie de lol ervan in te zien, dus die is laaiend dat stephan haar heeft laten sterven
thank godquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oe ja dat is waar
Nog tot september wachten
Kijk je the secret circle ook? Die is ook tof
Ik moet weg mensjes
Tot later
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
thank god
dan hoeft het ook niet meer over vampieren te gaan
Nee, stomste rage is niet op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
Of is het vampiers? I don't care
stomste rage ooit als het het mij vraagt
dus ze zijn geen vampier? Gekke titel danquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha dit gaat niet over vampiers maar 2 knappe mannen en een knappe vrouwEn het verhaal er omheen haha
Secret circle ken ik niet
Doeidoei!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok lieverds ik ga. Vriendje komt me zo ophalenDuik nog ff de bibliotheek in. En heb fok op mn mobiel
Je krijgt korting.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou je bij vip shopping niet hoeven te betalen?
kabouters doen het ook niet voor mij....quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jawel maar het gaat toch om het lust voor het oog? Al waren het kabouters! Ian Somerhalder is gewoon![]()
Ze laat ze er wel door glitterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kabouters doen het ook niet voor mij....
Maar nee... vampiers zijn onzin en al helemaal dat flinterdunne verhaal er bij blegh...
En dan nog iets: een vampier kan niet tegen zonlicht mevrouw van twilight!!!!!!!!!!
fucking retardedquote:
Gaat het nog goed fax?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Faxie het volgende:
Zo weer een berichtje teruggestuurd
Veels te lang geworden eigenlijk maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |