Douchen, wil ook helpen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
pfff... lepra... heb de deur open en dr vliegt ff een hele kudde vliegen naar binnen...
morgen (ofzo... als ik tijd heb) ff een hordeur halen!
wel schriftje erbij houden en meeschrijfen hequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Haha beetje, maar ik leer elke dag bij nu
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaaldquote:
da vliegen ze toch nog steeds naar binnen...quote:
Daar is de website voor, maar serieus, ik zou het allemaal willen proberen, maar heb er de keuken ook niet echt voor hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel schriftje erbij houden en meeschrijfen he
Pics.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaald. Eentje is strapless
.
Pics.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaald. Eentje is strapless
.
Heb je uitzicht op een woning dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Daar is de website voor, maar serieus, ik zou het allemaal willen proberen, maar heb er de keuken ook niet echt voor hier
Gelukkig hopelijk snel weg hier
uitzicht vast wel =pquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je uitzicht op een woning dan?
IK KOM JE REDDEN!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef moneyfornothing het volgende:
De wereld is hier vergaan, hemel is opengebarsten donder ende bliksem ditdat. Ik post dit vanaf het dak van mijn huis maar mijn batterij is bijna leeg. Vaarwel.
WoW.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
Jongens en meisjes, screw is erachter wat hij zoekt in een vrouw!![]()
Screw wil een nerd, 1tje die games speelt en het liefst ook een beetje een aluhoedje!
Aluhoedjes![]()
Ow en 1tje die SBS6 haat maar liever discovery kijkt.
Dus: waar gaat screw een goeie hete nerd vinden?
Hier is het nog steeds plakkerig droog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef moneyfornothing het volgende:
De wereld is hier vergaan, hemel is opengebarsten donder ende bliksem ditdat. Ik post dit vanaf het dak van mijn huis maar mijn batterij is bijna leeg. Vaarwel.
quote:
I know this...it's not a pretty sightquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ja maar dat wil ik nie spelen hoor. Dan raak ik weer verslaafd aan die shit enzo.
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je uitzicht op een woning dan?
klinkt goed!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.
Ook particulier en 550 pm dus duurder, maar wel beter 2 verdiepingen, dus geen bed naast je keuken.
Ik heb hier serieus nog niemand durven uitnodigen behalve familie.
het stinkt hier het is klein en ik moet op mn bed zitten en het bankje wat hier staat is zo klein en zit zo kut dat ik het niemand aan wil doen.
Heb ik die 250 euro extra er graag voor over.
En ik kan nog buiten zitten ook dan.
Even een warrior omhoog lvl'en en dan lekker raiden met hete chickies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ja maar dat wil ik nie spelen hoor. Dan raak ik weer verslaafd aan die shit enzo.
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.
Ook particulier en 550 pm dus duurder, maar wel beter 2 verdiepingen, dus geen bed naast je keuken.
Ik heb hier serieus nog niemand durven uitnodigen behalve familie.
het stinkt hier het is klein en ik moet op mn bed zitten en het bankje wat hier staat is zo klein en zit zo kut dat ik het niemand aan wil doen.
Heb ik die 250 euro extra er graag voor over.
En ik kan nog buiten zitten ook dan.
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even een warrior omhoog lvl'en en dan lekker raiden met hete chickies.
ach, das pas over een half jaar... tijd zat om weer een nieuw huisje te vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |