Geweld is mijn middle namequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd geweld gebruiken als je het niet kunt winnen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho even mijn vingervermorzelaar klaar zetten
ik las vingerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho even mijn vingervermorzelaar klaar zetten
Ik dacht lelijkquote:
oke dan zit er nog maar 1 ding op: vanavond 8 uur op beurs oke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja cam is eng en pics stuur ik niet want dat is ook eng.
Die ene waar je je mond vol stopt met chocolade die ik snel genomen had ga ik sturenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij stuurt dan alles behalve vergelijkbare
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik vanaf nu ook geweld gebruiken.
seks?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben slim en heb de havo afgerond, en nu?
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof iedereen die lager dan havo doet/heeft gedaan, dom is?
Dat laatste ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
seks?
[..]
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.
Ergo; het domme mensen percentage op vmbo is hoger dan op vwo
Altijd mij er bij halen. Ik weet wel dat je verliefd op me bent. hou maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
seks?
[..]
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.
Ergo; het domme mensen percentage op vmbo is hoger dan op vwo
oja kusjes voor jou schatjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd mij er bij halen. Ik weet wel dat je verliefd op me bent. hou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |