Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kontquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihih ja jij snapt ut![]()
![]()
ik krijg genoeg aandacht van vrouwen die wel capabel zijn om zelfstandig hun bips af te vegen en te praten zonder volledig debiel over te komen maar DV heeft ondanks dat toch wat interessants en spannonds![]()
![]()
jij slaat de spijker op z'n kop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Meisjes die een klein beetje dom zijn, zijn juist aantrekkelijk.
heb je dat van stevie wonder gehoord ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is *piep* geil
Kijk ik piep mijn scheldwoorden weg
hhX;c;hhzhzHH xDquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kont
Ik moest glimlachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kont
Het was mijn grap niet eens, ik was zomaar blauwquote:
Sinds wanneer is 'helemaal niet' een scheldwoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is *piep* geil
Kijk ik piep mijn scheldwoorden weg
Alsof ik zo dom ben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop.
een klein beetje= havo
Deze man weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Meisjes die een klein beetje dom zijn, zijn juist aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'helemaal niet' een scheldwoord?
bij vrouwen toch kerelquote:
ik ben slim en heb de havo afgerond, en nu?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop.
een klein beetje= havo
Ik stuur ze welquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja cam is eng en pics stuur ik niet want dat is ook eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |