Nee, ik haat jullie weet je nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
hey steven kom je zaterdag ook kei gezellig in utrecht ofzo met charmed angel enzo
gaat dat gedoe nu wel door?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
hey steven kom je zaterdag ook kei gezellig in utrecht ofzo met charmed angel enzo
Ja verdorie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed. Gr gr eerst pics. Ik eet niet met lelijkerds
Waar is het dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
rot nou maar op jong, we keizen weer pub uit om gratis te drinken
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gaat dat gedoe nu wel door?
[..]
Ja verdorie.
Dan wil ik ook een pic want straks ben ik veel knapper dan jou, dat kan natuurlijk ook niet.
welk gedoe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gaat dat gedoe nu wel door?
[..]
Ja verdorie.
Dan wil ik ook een pic want straks ben ik veel knapper dan jou, dat kan natuurlijk ook niet.
laat ze nog even weten soonquote:
Laatste keer dat ik met trein ging, was de trein een half uur te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal op tijd, maar ze rijden nooit in de winter.
ik vuns zaterdag al met iemand andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Intronic het volgende:
maar flippie mag niet komen hoorga maar lekker met smoofie vunzen
ja met je poesquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vuns zaterdag al met iemand anders
haha nee, ik ben stiekem verliefd op dvquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
dv en bb zijn ze nieuwe pimmetje en nectar
Sommige treinen komen gewoon altijd te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met trein ging, was de trein een half uur te laat.
Ey flippieee gaat onze date nog door?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.
Het is btw dan jij.
Shit daar heb je gelijk in. Even mijn best doen maar dan, wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.
Het is btw dan jij.
die meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
welk gedoe?
[..]
laat ze nog even weten soon
je wil mij er heus wel bij hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Intronic het volgende:
maar flippie mag niet komen hoorga maar lekker met smoofie vunzen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ey flippieee gaat onze date nog door?!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vuns zaterdag al met iemand anders
ja meet gaat doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit daar heb je gelijk in. Even mijn best doen maar dan, wel zo eerlijk.
Dan jij, weer wat geleerd.
[..]
die meet
[..]
je wil mij er heus wel bij hebben.
praat niet tegen mij ja, je bent een slecht invloedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |