Grapje toch.quote:
Een mislukte generale repetitie betekent alleen maar goeds voor morgen. Je kan het!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Oh, maar dat zegt helemaal nietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Als je moet invoegen; tijdig je richtingaanwijzer aanzetten. Voordeel: Meestal gaan de mensen automatisch al aan de kant schuiven en kun je een stuk makkelijker invoegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Meh, ik baal zo hard. Ik durf niet zo goed in te voegen als het druk is. En ik moet morgen om 16.00 uur. Dan is het druk in Amsterdam
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je moet invoegen; tijdig je richtingaanwijzer aanzetten. Voordeel: Meestal gaan de mensen automatisch al aan de kant schuiven en kun je een stuk makkelijker invoegen
Hoe laat moet je morgenGa iig voor je duimen
Als de ene auto aan de kant gaat; mķet je inderdaad gas gaan geven... En níet gaan remmen.. Maar ik snap het wel hoor. Heb het in het begin ook gehad en vond het ook lastig inschattenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopen.
Ik moet om 16.00 uur.
Ja, en dan wil ik teveel gas geven en ben ik zo druk met gas geven dat ik alsnog te laat ben om in te voegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als de ene auto aan de kant gaat; mķet je inderdaad gas gaan geven... En níet gaan remmen.. Maar ik snap het wel hoor. Heb het in het begin ook gehad en vond het ook lastig inschatten
16u. Noted !
Ow dan euh.. wel remmen !!! velen remmen !!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik teveel gas geven en ben ik zo druk met gas geven dat ik alsnog te laat ben om in te voegen
Huh ik snap het even nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopen.
Ik moet om 16.00 uur.
Hallon hoe is het gegaan vandaag?quote:
What she said.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hallon hoe is het gegaan vandaag?
Gelukkig maar Trixquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Skjoe, veertien, echt??ik heb een paar keer geprobeerd, maar ik ben er tamelijk zeker van dat het niet veertien keer was
![]()
Und alohaik hoefde niet te blijven want ik ben niet uitgedroogd en het hartje klopte nog steeds
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hallon hoe is het gegaan vandaag?
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprekquote:
Vaag.... alleen omdat je dan niet 3 volle maanden zonder kosten kan komen werken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprek
Fijn om te horen! maar als zij dat niet snap kan een ander het toch wel snappen kunst/schilderijen is volgens mij toch altijd nog objectief naar de persoon die er naar kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprek
Jep dus ik had echt zo'n gevoel ok je wilt dus dat ik 3 maanden ga werken zonder kosten voor jullie en dan mag ik weer ophoepelen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vaag.... alleen omdat je dan niet 3 volle maanden zonder kosten kan komen werken?
Nou ja zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Denk ik ook. "Maar ik moet het snappen want ik moet het straks uitleggen", mag ik dan geen ander hebben die het uit moet leggen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fijn om te horen! maar als zij dat niet snap kan een ander het toch wel snappen kunst/schilderijen is volgens mij toch altijd nog objectief naar de persoon die er naar kijkt.
Als het mee zit over 2-3 weken, als het tegen zit 5-6quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slimpjewanneer hoor je hoe en wat?
[..]
Dat is zwaar fucked, uitnemersnog andere dingen lopen?
Na ja wel veel sollicitaties maar word telkens afgewezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slimpjewanneer hoor je hoe en wat?
[..]
Dat is zwaar fucked, uitnemersnog andere dingen lopen?
Dat gevoel kreeg ik daar ook een beetje bij ja... zonde hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep dus ik had echt zo'n gevoel ok je wilt dus dat ik 3 maanden ga werken zonder kosten voor jullie en dan mag ik weer ophoepelen?
hehe dat zou ik dan ook vragen inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja zeg
[..]
Denk ik ook. "Maar ik moet het snappen want ik moet het straks uitleggen", mag ik dan geen ander hebben die het uit moet leggen?
Ja inderdaad kijk ik wil best werken maar zo hoeft het voor mij nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik daar ook een beetje bij ja... zonde hoor...
Ik hoop dat het meezitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het mee zit over 2-3 weken, als het tegen zit 5-6
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Na ja wel veel sollicitaties maar word telkens afgewezen
Ik bleef lachen en ging het heel langzaam en duidelijk uitleggen zodat ze het snapte want ik wou toegelaten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hehe dat zou ik dan ook vragen inderdaad
Ja maar het is helaas niet andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meezithoe is het je liefjon vergaan vandaag? Gaan jullie nog eten?
[..]
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zeg
Noh, zie de groep.. De dienst was in ieder geval mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meezithoe is het je liefjon vergaan vandaag? Gaan jullie nog eten?
[..]
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zeg
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bleef lachen en ging het heel langzaam en duidelijk uitleggen zodat ze het snapte want ik wou toegelaten wordenZo van, kijk, ik blijf lachen en ik ben geduldig
Sterf plz
Ik las aangekomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, komaan, het gaat gewoon lukken!
RenRen is gewoon aangenomen!
Trix, wat superduper!
Ijs, you look hot!
Rosakai, wat fijn dat de hont vanzelf weer heel wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |