toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
Als je een [ toevoegd aan de bannen bovenin zou de OP het weer moeten doen
Door je gebruik van "effe" word je wel iets minder geloofwaardigquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.
Straattaal, ouwe. Over 10 jaar in de Van Dale.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Door je gebruik van "effe" word je wel iets minder geloofwaardig
Je bent dus gewoon je tijd ver vooruitquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Straattaal, ouwe. Over 10 jaar in de Van Dale.
Ik was nog aan het edittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
toevoegd? bannen? Ik ga effe kijken, taalvirtuoosje van me.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:
Wat kunnen mannen toch snel op hun pik getrapt zijn. Ik wijs iemand netjes af omdat ik genoeg heb aan de contacten die ik nu heb...krijg ik een tirade over hoe sletterig ik ben dat ik ook andere mannen date. Hallo, ik sta op een datingsite...niet op een site die heet "neem twee keer contact met mij op en ik ben gelijk je vaste vriendin" Eikel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:
Wat kunnen mannen toch snel op hun pik getrapt zijn. Ik wijs iemand netjes af omdat ik genoeg heb aan de contacten die ik nu heb...krijg ik een tirade over hoe sletterig ik ben dat ik ook andere mannen date. Hallo, ik sta op een datingsite...niet op een site die heet "neem twee keer contact met mij op en ik ben gelijk je vaste vriendin" Eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, point taken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zit het bij mij in de aard van het beestje...
Ik zie ze ook niet tegelijk...gewoon elk uur één. Duh...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is dan ook wel sletterig om meerdere mannen tegelijk te zien hoor. Daarom ga ik nooit uit. Veel te veel vrouwen die het leuk vinden dat er meerdere mannen zijn
Sorry voor mij "i told you so"-moment.. af en toe ben ik nog echt een kleuterquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ok, point taken.
Toch zit het bij mij in de aard van het beestje...
Dus eerst wilde hij niet, en nu opeens weer wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef eefje801 het volgende:
Of, zoals op een vrij serieuze relatiesite, met uitgebreid profiel en dito test. Tijd terug na een knipoog een berichtje gestuurd en bericht terug dat hij niet iets zocht momenteel. Dus ik gestuurd: "Ok, prima."
Krijg ik een week later een mail dat hij me niet wil afschrikken of afpoeieren en bla bla. Ik nog niet gereageerd en denk dat ik dat ook niet doe. Gister wederom een mail, waarin hij vervolgens nog uitgebreider gaat vertellen over zichzelf etc.
Raar..ik denk dan altijd meteen aan iemand met een relatie of een andere dubbele agenda.
Maar ga dus niet meer reageren.
Ja, tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus eerst wilde hij niet, en nu opeens weer wel?Doet 'ie smooth.
Maar jij bent allang bezet via Fok! natuurlijk
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
Kan ie niet gewoon bedoelen dat ie je aantrekkelijk vindt maar geen relatie zoekt? Met andere woorden: zoekt ie niet gewoon een neukertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |