Ben je nu aan het eind van je latijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb ook geen zin om latijn te leren...
aan het eind van mn latijn? ik snap de vraag niet XDquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ben je nu aan het eind van je latijn?
Dudequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
aan het eind van mn latijn? ik snap de vraag niet XD
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb niet geleerd voor mn SE's latijn..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ach, zolang je het jaar goed voor je SE's hebt geleerd is het een eitje. Half uurtje per bladzijde ofzo. Je kunt het vandaag praktisch nog af hebben.(Het Latijn dan.. de achtergronden worden misschien wat teveel voor 1 dag)
en nog altijd niet begonnen met leren voor je CSE's..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:42 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
heb niet geleerd voor mn SE's latijn..
jaa ik ga eerst ff douchen en ontbijten en dan begin ik!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
en nog altijd niet begonnen met leren voor je CSE's..Misschien is nu een goed moment om daarmee te beginnen?
Procrastination rules western society.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaa ik ga eerst ff douchen en ontbijten en dan begin ik!
ik ga toch niet zonder te douchen & eten beginnen met lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Procrastination rules western society.
Ik leer in mijn slaap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ga toch niet zonder te douchen & eten beginnen met leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |