SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shit gets old.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Michhas het volgende:
OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Dat kan maar 1 iemand zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Idovon back up in this bitch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Die soppende verhalen van jou passen nietquote:
Terug van weggeweest en nog steeds in de racequote:
Tijd voor een nieuwe verzamel cdquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Zei de wigger tegen de wigger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.
quote:
Ik ben geen wigger, noem mij een straatsoldaat.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Het spel afsluiten en leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!quote:
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |