Feyenoorders in Noord- Hollandquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit.
ajax fans die in groningen wonen
Feyenoorders uit Limburg, ja ik ken ze.
Het was geen grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparta heeft Veendam 2 keer gesloopt dit jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen. FC Groningen
Veendam daarentegen [ afbeelding ]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit.
ajax fans die in groningen wonen
Feyenoorders uit Limburg, ja ik ken ze.
Interessante materie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik ga buiten maar eens leren voor biologie over 6 dagen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was geen grap.Nee ik ben daar niet één vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missen
je bent er twee van?quote:
Zo hatelijk datquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missen
Laat die jongen gewoon met rust.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die verhalen over intronic, steven heb je nog wat meer voor me?
Ik doe niks, ik vermaak me alleen met de verhalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat die jongen gewoon met rust.
Dus je doet wel wat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik vermaak me alleen met de verhalen
Nee? Vroeger ging ik wel eens met een maatje mee, zat ik op Het Kasteel altijd daar met die bobo's. Zijn pa is een hoge pief in de haven. Gratis vreten, drinken en de rest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef Snuf. het volgende:
Bij Sparta komt niemand kijken dus dan heb je daar geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |