quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt zo moe van dat friendzonegejank. Dat ze zo leuk en aardig en lief zijn maar dat wij eikels willen. SOMS VINDT IEMAND JE GEWOON NIET AANTREKKELIJK OP DIE MANIER, OKAY?!
Pas de TT aan naar Friendzone gejank dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt zo moe van dat friendzonegejank. Dat ze zo leuk en aardig en lief zijn maar dat wij eikels willen. SOMS VINDT IEMAND JE GEWOON NIET AANTREKKELIJK OP DIE MANIER, OKAY?!
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
De beste broodjes bij de bakker gehaald. Zweten als een otter en nog tot 4 uur moeten werken.
Daarna park
Anders mijn balkon. Met zoete witte wijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagZiet er niet naar uit, maar vanaf morgen wel weer
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmbquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagZiet er niet naar uit, maar vanaf morgen wel weer
Ook fijn!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders mijn balkon. Met zoete witte wijn
Maar hier weer wel:quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb
Denk niet dat het gaat regenen hoor
Anders jullie wel, met jullie slapen, zwemmen, buiten hangen, roadtrippen etc.!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook fijn!Jij bent levensgenietenderwijs goed bezig, Myst!
Moet ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders jullie wel, met jullie slapen, zwemmen, buiten hangen, roadtrippen etc.!
Boven het steeds beter wordende Den Bosch is het prachtig blauw natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef WasMachinator het volgende:
Welke zon:( ?
Wolken boven Maastricht...
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga maar lekker Diablo spelen, terwijl ik van het leven geniet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerAls dat het verschil tussen jong en oud bepaalt dan laat ik me graag in het hokje met bejaarden schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik thuiskom ben ik al 11enhalf uur van huis weggeweest he.. Dan heb ik geen fut meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |