SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, de helmtherapie staat nog steeds ter discussie. Wij zagen tussen de verschillende metingen voor de helm zeker verbetering, maar het bleef enorm scheef. Met helm zagen we het ook beter worden. En omdat Tienus zijn voorkeurshouding wel kwijt was, maar wel graag op zijn zij slaapt, denken we zelf dat dat de grootste winst geweest is, dat ie in de nacht niet verder kon afplatten. De reden dat je trouwens met 5 maanden moet beslissen is dat de grootste groei zit tussen 6 en 12 maanden. Doordat de metingen bij ons telkens herhaalt werden, kon je ook zien hoeveel groter het hoofd werd, iets dat anders veel minder opvalt.
Mijn uk lijkt helemaal geen last van de warmte te hebben. Hij drinkt alleen wat meer, maar dat is geen probleem. En hij heeft echt mijn huid. Ondanks maar even in de zon na 4 uur in de middag en factor 30 is hij gewoon bruin geworden vandaag.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft gisteren trouwens ook niet de hele fles leeggedronken...Vanochtend dan weer wel.....apart.....150 vind ze nu weer genoeg.
Lex doet t ook goed zie ik. fijn hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag yoghurt al zo vroeg? Wij kregen van de kinderarts te horen dat het bij kindjes zonder allergie pas met een maand of 9 mag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd SB met de 6 maanden van SC!
Olliebollie![]()
Zoe je spekkie![]()
![]()
Mijn kleintje heeft vandaag heerlijk van bio-garde roer yoghurt genoten
Ja Draakje heeft je filmpje gezien en dacht: Dat kan ik ook!quote:
Wat goed van draakje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:13 schreef NotTheSame het volgende:
OMG OMG OMG Waar is mijn baby!!?!
Van buik naar rug, rug naar buik, op handjes en knietjes en dan een poging tot kruipen ondernemen! En dat 3x op rij!
Jaaaa, zag je filmpje op fb! Kon daar om wat voor reden dan ook niet reageren, maar wat zag dat er leuk uit!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef _evenstar_ het volgende:
NTS wat denk je van hier.. Te bizar hoe snel het gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |