Ik kan me niet herinneren dat ze gevraagd hebben in de OP opgenomen te worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:40 schreef Kyara het volgende:
Beterschap voor je oudste Octo!
Missen we trouwens niet nog wat babies in de OP? Van Asy en Zoe? Zo weinig nieuwe aanwas in 2012 lijkt het.
Oeh!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Sannne het volgende:
En ik wacht op een babyspam van R van Bittertje die vandaag 6 maanden is![]()
Jaaah!, babyspam van R.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Sannne het volgende:
En ik wacht op een babyspam van R van Bittertje die vandaag 6 maanden is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door bitterend op 25-05-2012 17:18:54 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik niet hoor.. Had wel een pethidineprik gehad, de persweeen deden geen pijn daardoor (heerlijk na die helse ontsluitingsweeenpijn!) maar die knip deed verrekte zeer!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Xanteh het volgende:
@sannne: knippen deed pijn? Ik kreeg een verdoving voor de knip en bij het hechten ook.
En Erwtensoep toch? Net als wat wij toen hebben gedaanquote:
De snert was hier. Ik zat door een rekenfoutje toen met bijna 1 liter soep...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En Erwtensoep toch? Net als wat wij toen hebben gedaanIk heb trouwens nog steeds boerenkoolstamppot in de vriezer staan
En tomatensoep, maar dat is dus niet lekker als je dat invriest
![]()
Bitterend, gefeliciteerd met je meisje, alweer 6 maand![]()
Leuke foto's trouwens !
Ja dat kan ik me ook nog herinneren hihi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
De snert was hier. Ik zat door een rekenfoutje toen met bijna 1 liter soep...
En daar heb je genoeg aan dan? Wij hebben 2 grote vriezers staan, en die zitten echt stampvol...(Al ligt dat misschien ook aan de voorraad brood die ik elke 2 weken haal ca. 10/12 broden)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:40 schreef Deepfreeze het volgende:
En in ons volgende huis wil ik een grotere vriezer. Er is nu precies genoeg ruimte voor de basis (brood, vlees en snacks) maar niet voor veel invriesmaaltijden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:30 schreef Sannne het volgende:
Volgens mij zijn er baby's die constant verkouden zijn... In ieder geval langere periodes!
Ja dat kan ook, had dr gister even in een doek bij me buiten (schaduw) maar t ging waaien & toen naar binnen gegaan. (was n soortgelijke temp als binnen, daarom dacht ik dat t wel kon, tot er meer wind kwam dus)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoe, het zou kunnen door de warmte, of juist net effe te koud gelegen?
PE, het is ook wel klein, 2,5lade. Maar als ik meer ruimte zou hebben, zouden er ook meer snacks inpassen, wat weer niet zo goed is![]()
Lekker opgeruimd mefke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |