aan de keukentafelquote:
de keuken of woonkamerquote:
Dit idd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef Weakling het volgende:
Staat het niet in de huurovereenkomst, dan hebben ze niks daarover te zeggen lijkt me. Of het daar gezelliger van wordt is een ander verhaal.
Nog een paar weken en dan zegt de huisbaas dat TS niet zo ongezellig moet doen en 's avonds wat vaker beneden op de bank moet komen zittenquote:
euh....ik heb niet echt een huurovereenkomst. Punt is wel dat dat niet betekent dat ik rechteloos ben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef Weakling het volgende:
Staat het niet in de huurovereenkomst, dan hebben ze niks daarover te zeggen lijkt me. Of het daar gezelliger van wordt is een ander verhaal.
Als hun willen dat TS op de keukentafel mastrubeert moet TS dat vooral doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:58 schreef Copycat het volgende:
Wat een nonsens. Straks mag je ook niet in je kamer lachen. Of masturberen.
feit is alleen dat het geen huisbaas is maar een hospita...en daar zit wel eenv erschil in lijkt mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:05 schreef Doutzen het volgende:
Huisbaas kan eisen wat hij wil maar hij heeft praktisch niets te zeggen over de dingen die jij in jouw kamer doet. Eten kan hij niet verbieden.
Dat is naar mijn mening erg onverstandig. Nee, je bent niet rechteloos, maar bij dit soort geschillen heb je geen poot om op te staan, omdat je niks kunt bewijzen. De huisbaas ook niet overigens, maar om hiervoor nu een gang naar de rechter te maken doe je ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef FixYou het volgende:
euh....ik heb niet echt een huurovereenkomst. Punt is wel dat dat niet betekent dat ik rechteloos ben.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als hun willen dat TS op de keukentafel mastrubeert moet TS dat vooral doen.
Eens zien of hun dan daar nog willen eten
OMG OMG OMG IK TYP HUN IPV ZIJ!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Nooit geleerd dat je zulke dingen áltijd zwart op wit moet hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef FixYou het volgende:
[..]
euh....ik heb niet echt een huurovereenkomst. Punt is wel dat dat niet betekent dat ik rechteloos ben.
nee, ik vroeg waarom en ze zegt: "We just don't eat upstairs here".quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:06 schreef Jordy-B het volgende:
Lijkt me niet redelijk van je huisbaas. Heeft ze ook nog een reden opgegeven?
Zeg tegen haar dat ze de tyfus kan krijgen en ze geen poot heeft om er op te staan (als je het niet in je overeenkomst staat natuurlijk).quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:16 schreef FixYou het volgende:
[..]
nee, ik vroeg waarom en ze zegt: "We just don't eat upstairs here".
Jij vond het niet van belang om in de OP te melden dat je in het buitenland zit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:16 schreef FixYou het volgende:
[..]
net zoals TS het vooraf niet van belang vond om te informeren naar de gewoontes...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij vond het niet van belang om in de OP te melden dat je in het buitenland zit?
But I'm no part of your 'we'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:16 schreef FixYou het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |