abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111974533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef rosepetals het volgende:
Happig op donors, wat vreemd zeg. Wat ontzettend desperate ja :')

:')

Sukkel.
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:03:24 #227
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111978433
Ik merk dat veel mensen een heel naieve en romantische opvatting hebben van orgaandonatie. Je leest 9 van de 10 keer "van mij mogen ze alles gebruiken, heb er toch niets meer aan".

Maar alleen als je hersendood bent en ze er snel bij zijn, kunnen ze je helemaal leegroven. Bij de overgrote meerderheid kunnen ze niets doen met nieren, lever, etc. Dan schrapen ze je huid eraf voor Beverwijk en vermalen ze je botten.

Vind je het nu nog een mooi principe? Ik heb allang een Nee laten registreren, hierom. Geen fijne gedachte, dat leegroven, en sowieso help ik nu ook geen wildvreemden, nu ik nog leef, en vice versa.
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:05:54 #228
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111978509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef Perico het volgende:
Ik merk dat veel mensen een heel naieve en romantische opvatting hebben van orgaandonatie. Je leest 9 van de 10 keer "van mij mogen ze alles gebruiken, heb er toch niets meer aan".

Maar alleen als je hersendood bent en ze er snel bij zijn, kunnen ze je helemaal leegroven. Bij de overgrote meerderheid kunnen ze niets doen met nieren, lever, etc. Dan schrapen ze je huid eraf voor Beverwijk en vermalen ze je botten.

Vind je het nu nog een mooi principe? Ik heb allang een Nee laten registreren, hierom. Geen fijne gedachte, dat leegroven, en sowieso help ik nu ook geen wildvreemden, nu ik nog leef, en vice versa.
Bron?
O)))
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:07:16 #229
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111978559
quote:

Alsof je lichaam intact blijft als je wordt begraven. Binnen 2 weken is al best een groot deel vergaan.
En je organen kunnen meerdere levens redden en geen donor zijn omdat je niet wilt dat ze in je lichaam snijden, is een belachelijk argument.
Je bent dan toch dood en je voelt er niks meer van en hebt ook niks meer aan je organen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111980840
quote:

Ja, en dat is prima. Het is een levenloos hoopje koolstofverbindingen, meer niet.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_111980900
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:28 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zucht. :D

Ik doelde op mensen die zeggen dat niet-donoren geen recht zouden moeten hebben op een donororgaan omdat ze geen donor zijn, grapjas. :P
Chloro, wat loop je nou te baggeren in mijn topic dan? :@ :(
pi_111981201
Mensen die voor orgaansinterklaas spelen. :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:27:43 #233
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_111981673
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Chloro, wat loop je nou te baggeren in mijn topic dan? :@ :(
Haha TS is net achttien geworden. :')_!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')