PICS:quote:In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
OP aangepast mijn vriend, wat is deze?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
Da's helemaal niet jouw straat, da's de straat van de vorige TS.
Oh zo is het wel netjes, goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OP aangepast mijn vriend, wat is deze?
Zal hem er ff bijzettenquote:
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe zit het met de brief en foto's die je naar de politie wilde sturen? Heb je er al een paar klaarliggen buiten die in de OP?
helpt niet, ga me tijd en moeite niet meer aan verdoen...quote:
Ja gewoon nog een stuk of 7 foto's met tijd en datum erbij verzamelen, alles in een mapje en met je buren naar het politiebureau.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.
Niet bekend met Flevoland, dus dat wist ik helemaal niet.quote:
dan zet je je auto toch haaks op zijn auto? kan ie niet weg, andere kunnen er nog langs zo te zien, dat zal hem wel leren denk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.
[..]
helpt niet, ga me tijd en moeite niet meer aan verdoen...
Jawel, als hij klem staat en zijn auto niet meer in kan, staan jullie hinderlijk geparkeerd. Daarom zei ik ook al, je auto zelf klemzetten tegen de zijne, dat jij moeilijk moet doen, halve dag laten staan en zelf daarna de politie bellen voor 'n hinderlijk geparkeerd staand voertuig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Rick_dB het volgende:
Inderdaad met een andere buur die dit irritant vind de auto gewoon een keer dicht op zetten zonder schade te maken. Maakt de irritante buur schade, heb je vandalisme. Jullie doen toch niets fout, behalve duidelijk aangeven dat je hier niet van bent gediend.
Gast, wat is er dan zo pauper aan die buurt? Naar mijn mening niks mis met die wijk hoor voor zover ik dat op die foto kan zien.. Of woon jij in zo'n kakwijk met alleen maar vrijstaande huizen en ben je het gewone klootjesvolk niet gewend?quote:
Jij moet wel een vrouw zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef Koepert het volgende:
In dit geval (laatste foto dus) snap ik zijn parkeermove wel.
Die bus staat erg dicht bij de 'streep' (Zijn de vakken zo smal, of staat hij 'links' in het vak?)
en die panda staat ook niet best. Hoe hij hem ook in zijn vak zet er past niemand naast, dan liever meer ruimte en minder kans op 'foute pogingen' tot parkeren van iemand anders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |