abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111914410
Helaas willen de volgende huurders het bad niet overnemen. Nu moet ie verwijderd worden en moet de badkamer in nette staat achter gelaten worden. Leuk die woorden van de woningbouw, maar ik zit ermee.
Het bad verwijderen zal niet de grootste klus zijn, lijkt me. Maar de betonblokken die om het bad heen zitten, zijn gemetseld op de vloer en tegen de muur, zoals ik het zie. Hoe kan ik de resten goed verwijderen zodat de tegels eronder er weer "normaal" uitzien?
En heeft iemand nog andere tips waar ik aan moet denken?
pi_111914560
Dat lijkt me erg lastig, ik denk dat je een paar tegeltjes zou moeten vervangen.
Je weet het niet?!
pi_111914584
ehm niet...???

Die betonblokjes zijn zo weg, maar die tegels zijn in mijn optiek niet meer te redden, en dan heb je mogelijk ook nog een lichte verkleuring dus; het gaat nooit mooi worden..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111914668
Verkleuring interesseert me niet zoveel. Het bad zit er al 15 jaar in, dus verkleuring zal er altijd zijn.
De woningbouw wilde het bad niet overnemen, terwijl het bij de renovatie toendertijd geplaatst is. Wel op kosten van de huurder toendertijd, omdat ze geen badkuipen in hun onderhoud willen hebben.
pi_111914776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef Femmie13 het volgende:
Verkleuring interesseert me niet zoveel. Het bad zit er al 15 jaar in, dus verkleuring zal er altijd zijn.
De woningbouw wilde het bad niet overnemen, terwijl het bij de renovatie toendertijd geplaatst is. Wel op kosten van de huurder toendertijd, omdat ze geen badkuipen in hun onderhoud willen hebben.
Dus je had toestemming om het aan te laten brengen (dat hebben ze nota bene zelf gedaan) en nu willen ze dat je het ongedaan maakt?
pi_111915128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus je had toestemming om het aan te laten brengen (dat hebben ze nota bene zelf gedaan) en nu willen ze dat je het ongedaan maakt?
als dat zo is schopje naar WGR :) Maar goed, het klinkt een beetje apart..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_111916916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Vorige bewoners hebben het zo'n 15 jaar geleden laten aanbrengen tijdens de renovatie. Wij hebben het overgenomen. Normaal gesproken is de kans dat de volgende bewoners een bad niet overnemen erg klein. Maar nu gaan we dus uit de huurwoning en de volgende bewoners willen geen bad :N
pi_111920579
Het zullen gasbetonblokken zijn, denk ik? Die zijn hoogst waarschijnlijk met speciale lijm gestapeld. Kwestie van met beleid van boven naar beneden afbreken. Helaas grote kans dat je d evloertegels meetrekt, tenzij je de lijmlaag kunt doorsnijden of -trekken, bijv. met ijzer/staaldraad.

Lijmresten kan je verwijderen met aceton, thinner etc.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:10:10 #9
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_111944997
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:26 schreef Femmie13 het volgende:
Vorige bewoners hebben het zo'n 15 jaar geleden laten aanbrengen tijdens de renovatie. Wij hebben het overgenomen. Normaal gesproken is de kans dat de volgende bewoners een bad niet overnemen erg klein. Maar nu gaan we dus uit de huurwoning en de volgende bewoners willen geen bad :N
Helaas, da's wel dikke pech... je zult dus inderdaad dat bad eruit moeten slopen, het is niet anders.
Verder, wat Blomke zegt. Heel veel succes.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')