Zwitserland vond ik beter dan Hongarije.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef DUK het volgende:
Hongarije ipv Zwitserland trouwens.. Niet Oostenrijk. Idee blijft hetzelfde..
Ik denk als we in deze halve finale hadden gestaan, dat we dan een stuk geruster waren geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef Drrk het volgende:
[..]
Of het is Nederland die ze verkeerd voorspeld hebben... Nederland schommelt naar mijn idee tussen de 8e en de 12e plek. Zo vervelend dat we nog geen enkel jaar met een gerust gevoel de halve finale in hebben kunnen gaan.
Slimquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Joan is halverwege de show vertrokken.
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat.
We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
Dacht ik vooraf ook, maar na vanavond had ik op Albanië na deze 10 ook wel door zien gaan wanneer Nederland vanavond meedeed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als we in deze halve finale hadden gestaan, dat we dan een stuk geruster waren geweest.
Kiezen we toch echt zelf voor. Althans, degenen die de kandidaten/liedjes uitkiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als Joan doorgaat, maar stiekem vind ik het ook wel iets hebben dat wij dat sneue land zijn dat nooit door mag naar de finale..
.
Dit. Ze heeft een opvallende act en ik vind nog steeds het nummer leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik geef Joan wel meer kans dan de kandidaten van de voorgaande jaren
en dat teleurgestelde gevoel na afloopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Arcee het volgende:
Het is zo'n gewoonte geworden dat er 10 landen worden opgenoemd en dat Nederland daarna naar huis gaat.
Daar wil ik liever niet aan denken. Het mag NIET gebeuren donderdag en het gaat ook NIET gebeuren. Go Joan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
en dat teleurgestelde gevoel na afloop
Dat klopt dat zei ze!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Joan is halverwege de show vertrokken.
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat.
We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
ik heb ook echt geen zin in de discussies achteraf... 'waarom doen we nog mee' 'waarom kijk je eigenlijk naar die poppenkast'.. Ik haal de argumenten alvast tevoorschijn....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet aan denken. Het mag NIET gebeuren donderdag en het gaat ook NIET gebeuren. Go Joan!
Zat er bij het NSF iets dat jij liever door had zien gaan dan Joan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kiezen we toch echt zelf voor. Althans, degenen die de kandidaten/liedjes uitkiezen.
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zit nu met een paar liedjes in mijn hoofd: Romenië, Cyprus en Denemarken![]()
Best irritant.
Ik vind Rafaella, Pearl en de rest allemaal slechter ja. Maar er zijn in Nederland zat andere goede acts die wél kans maken om het ESF te winnen. Ik begrijp ook niet waarom we er gewoon niet een democratische talentenjacht van maken. Dit hebben ze bij het Junior songfestival al jaren met al resultaat de 1e plek in 2009 en een 2e plek in 2011.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat er bij het NSF iets dat jij liever door had zien gaan dan Joan?
Wie had jij gewild?
Iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik heb ook echt geen zin in de discussies achteraf... 'waarom doen we nog mee' 'waarom kijk je eigenlijk naar die poppenkast'.. Ik haal de argumenten alvast tevoorschijn....
Letland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.
Dat nummer zit heel de tijd in mijn hoofd.
Latviaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.
Dat nummer zit heel de tijd in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |