Nee je schrijfstijl en woordenkeus. Interpunctie ook wel.. Ik schat een stoere boi van een jaar of 13 die denkt dat hij het eind is.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beschaafd ABN in de OP; altijd lastig.
Voor je edit was het nog beschaafd ABN, je laat me wel raadselen zeg!quote:
Toch neem je wel de moeite om hier en daar een coma te plaatsen. Ik ben trots op je stoere boi! Maar toch schrijf je hier, en je hoeft geen boek te schrijven. Je had slechts je woordkeus wat beter kunnen uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Geen zin om een boek te schrijven op FOK!
Ik bestel een paar shirts (zonder nietszeggene prints) maar wat krijgen we nou, ze zijn veels te wijd en hangen alsof ik een kapstok ben terwijl de lengte wel goed is. Dit komt waarschijnlijk door alle dikkere mensen hier die wijde shirts nodig hebben, en nu kan ik mijn mooie shirts niet aan omdat ik er dan zeer vreemd uitzie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef HSG het volgende:
TS, kun je het ook in het ABN schrijven. Dan snappen wij het tenminste.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch neem je wel de moeite om hier en daar een coma te plaatsen. Ik ben trots op je stoere boi! Maar toch schrijf je hier, en je hoeft geen boek te schrijven. Je had slechts je woordkeus wat beter kunnen uitzoeken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik bestel een paar shirts (zonder nietszeggene prints) maar wat krijgen we nou, ze zijn veels te wijd en hangen alsof ik een kapstok ben terwijl de lengte wel goed is. Dit komt waarschijnlijk door alle dikkere mensen hier die wijde shirts nodig hebben, en nu kan ik mijn mooie shirts niet aan omdat ik er dan zeer vreemd uitzie.
Lengte/gewicht dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik bestel een paar shirts (zonder nietszeggene prints) maar wat krijgen we noue, ze zijn veels te wijd en hangen alsof ik een kapstok ben terwijl de lengte wel goed is. Dit komt waarschijnlijk door alle dikkere mensen hier die wijde shirts nodig hebben, en nu kan ik mijn mooie shirts niet aan omdat ik er dan zeer vreemd uitzie.
193cm, 77kgquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef sthomass het volgende:
[..]
Lengte/gewicht dan?
Merkkleding valt over het algemeen minder wijd, dan die tokkiemerken die jij draagt.
Dus je hebt het figuur van een kapstok en klaagt erover dat als je een t-shirt aantrekt je diezelfde vorm blijft houden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Jmsls het volgende:
[..]
193cm, 77kg
en het waren geen tokkiemerken, jij met je kankergrafiekplaatje danga lekker WOW spelen met je paardenstaart
Nee ik ben geen fatso en ook niet skinnyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus je hebt het figuur van een kapstok en klaagt erover dat als je een t-shirt aantrekt je diezelfde vorm blijft houden?
Denk niet dat jij iemand kan veroordelen als je zulk taalgebruik hanteert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Jmsls het volgende:
[..]
193cm, 77kg
en het waren geen tokkiemerken, jij met je kankergrafiekplaatje danga lekker WOW spelen met je paardenstaart
hanteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk niet dat jij iemand kan veroordelen als je zulk taalgebruik hanteerd.
Ik wilde al niet al te politiek correct overkomen. Maar het klopt dat veel mensen zich hier aan storen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk niet dat jij iemand kan veroordelen als je zulk taalgebruik hanteerd.
Jij stampt tegen alles aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |