ja weet het nog niet zeker, zie het morgen wel.quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Lekker. Zo'n aanbod sla ik niet graag af.
Moet ze haar benen wel goet spreidenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een kut met peren er naast.
-weg-quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een kut met peren er naast.
omg dankje, mijn leven is nu compleet.quote:
Dat kan ook ja.quote:
Zo'n bos erop is dan weer onsmakelijk.quote:
Miss zijn het biologische peren, past dan wel beetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo'n bos erop is dan weer onsmakelijk.
Mentale retardatie in volle gang, mensen. Iedereen een stapje achteruit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
kijk mij eens op 12 jarige leeftijd rappen
WHAHAHAHAHAHHAHA HAAHAHAHHAHAHA BIJNA KAPOT VAN HET LACHEN SNEL BEL 112quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss zijn het biologische peren, past dan wel beetje.
Over op 12 jarige leeftijd rappen gesproken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
kijk mij eens op 12 jarige leeftijd rappen
Deze man heeft grootse plannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
KUT HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES KUT
Smaakt nergens naar. Wat dat betreft mis je niet veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe wodka smaakt, ondanks dat ik het toch niet aan kan.
Whehe. Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
flipsbi ik heb zin in wodka. heel veel wodka.
Ah het doet zijn naam eer aan dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smaakt nergens naar. Wat dat betreft mis je niet veel.
een vriend van mij vond het naar haarlak ruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smaakt nergens naar. Wat dat betreft mis je niet veel.
gewoon, zin in kweenie. lekker met mango troep ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe. Hoezo dat?
Ik ga binnenkort eens op zoek naar een goede fles rode wodka. Weer eens wat anders.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft een goede reden waarom ik deze username heb ja
Wodka moet je ook gewoon met van alles mixen. Ik heb nog weinig dingen gedronken waar wodka niet lekker bij was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon, zin in kweenie. lekker met mango troep ofzo. Altijd hoge scheikunde wodka en ik.
Rare haarlak dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een vriend van mij vond het naar haarlak ruiken
beste jaquote:
Baas.quote:
Misschien de mitra proberen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet morgen even naar de supermarkt flips, ik ga even kijken of ze daar wel absolut vanilla hebben
hm, bij die bbq van je zal ik je laten zien wat mijn combis al zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
Vodka met een likeurtje en dan iets van fruit
Dan zorg ik wel voor genoeg wodka.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, bij die bbq van je zal ik je laten zien wat mijn combis al zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |