Blasphemous rumours en behind the wheel (gedeelde eerste plaats)quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Kimsomnia het volgende:
Maar laten we ons richten op positieve zaken. Het op stapel staande concert bijvoorbeeld. Waar kijken jullie het meest naar uit? Ofwel, welk nummer moet er gewoon tussen zitten? Ja, een hele waslijst natuurlijk. Maar als ik één moet kiezen dan wordt het voor mij 'Condemnation'. En dan niet in de laffe jazz-achtige uitvoering zoals tijdens de Exicter-tour, maar vol overgave zoals op 'Devotional'.
![]()
Mogelijk heb ik nog 1e rang kaartjes over, maar er zijn meerdere gegadigden.....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
Fok! Te lang gewacht (vakantie) en nu is er nog maar 1 kaartje voor Rang 4 (blik op zijkant podium) te bestellen....
Nu al rang 4.....Hoeveel rangen zijn er in totaal dan? Betekent dit dat het bijna uitverkocht is?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
Fok! Te lang gewacht (vakantie) en nu is er nog maar 1 kaartje voor Rang 4 (blik op zijkant podium) te bestellen....
Hee meis jij hierquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu al rang 4.....Hoeveel rangen zijn er in totaal dan? Betekent dit dat het bijna uitverkocht is?
Ik zou helemaal niet moeten twijfelen, maar wie weet zit ik maart wel in het buitenland.
yep ik deel je mening.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:08 schreef Vinduppie het volgende:
Ik heb het nummer nu enkele keren beluisterd en het is helaas niet die 'toekomstige klassieker' zoals hij al omschreven is. Het nummer is wel lekker catchy, ik vind het vooral in het refrein tekort schieten. Maar dat is slechts mijn mening, hebben anderen het nummer ook al gehoord?
Een paar keer gehoord inmiddels... Ik vind het een erg hoog Erasure-gehalte hebben, met als verschil dat er in 'Precious' wat plichtmatige gitaarstukjes zitten, die je in de gemiddelde Erasure-single (zoals 'Breathe') niet hoort...quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:08 schreef Vinduppie het volgende:
Ik heb het nummer nu enkele keren beluisterd en het is helaas niet die 'toekomstige klassieker' zoals hij al omschreven is. Het nummer is wel lekker catchy, ik vind het vooral in het refrein tekort schieten. Maar dat is slechts mijn mening, hebben anderen het nummer ook al gehoord?
Volgens mij zijn de kaartjes nog niet echt weg.... Ik zal wel even met Peaceman overleggen morgen...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef wyccie het volgende:
IErasure
Het is nu wel echt uitverkocht he..... en op marktplaats al prijzen van bijna 100 euro gesignaleerd ......
boehoe.... peaceman nog kaartjes over?
Nou dat denk ik niet hoor... en ik heb nog een stem in het geheel... de kaartjes zijn van ons samen nl. Moet je ze trouwens dan ook beiden hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:
Wow, zou fijn zijn (als hij er geen 100 euro voor vraagt he....).
Wyccie ik weet niet waar je woont, maar je kunt voor Düsseldorf nog kaarten kopen via het officiële kanaal!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:
Wow, zou fijn zijn (als hij er geen 100 euro voor vraagt he....).
Kijk ik hoef niet eens meer te overleggen... het is al "geregeld"!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:50 schreef peaceman het volgende:
Wyccie, in principe zijn de kaartjes vergeven aan een ex-collega, maar ik heb al een tijdje niks meer gehoord en dan kan je ze gewoon overnemen hoor. En geen nood... niet tegen belachelijke prijzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |