quote:Rang 1
¤ 39
Rang 2
¤ 37
Rang 3
¤ 35
Rang 4
¤ 33
Rang 6
¤ 33
Rolstoel-/begeleiderplaats
¤ 39
Mag ik er ook nog tussen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat wordt de event van 2006, de Tristessa-Ceased2Be-Depeche-Mode-Meet.
Schrijf nu in!
je hebt gelijk... is ook wel verwarrend want rang 2 is 1e ring op het plattegrondje...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik krijg de volgende lijst anders:
[..]
Ja hoor. Ik heb er twee.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:07 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog arena kaartjes te krijgen?
Nog maar één jaartje wachten...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:18 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zou het dan nu eens echt gebeuren?.
Ik denk het niet. Ik kom niet meer zo vaak in Utrecht... Dus waarschijnlijk wordt het nog iets minder dan een jaar wachtenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nog maar één jaartje wachten...![]()
Of ga je nog naar summer darkness?
Maar eigenlijk zal het me jeuken, ik was bereid om nog wel meer te betalen.quote:It has come to our attention that some ticket sellers are charging a rather steep price for 'shipping' concert tickets purchased online. We set the prices for the concert tickets at a low price, and we are sorry to the fans that are having to pay the high shipping price. While we regret some of our fans are experiencing this high charge, the 'shipping charge' is something that is set by the ticket companies, and is out of our control.
En tot hoever zou jij gaan, wat zou je er maximaal voor over hebben? Ik ben bang dat ik als die hard fan hele rare bedragen ga roepen, in de wetenschap dat elke tour van DM de laatste kan zijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:26 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, en je ben niet de enige die het is opgevallen.
Van depechemode.com:
[..]
Maar eigenlijk zal het me jeuken, ik was bereid om nog wel meer te betalen.
Het is je vergeven maar de volgende die '80 's revival' en Depeche Mode in één zin noemt moet een jaar lang voor straf Frans Bauer op z'n i-pod aanhoren...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:15 schreef wyccie het volgende:
Mooie 80's revivals de laatste tijdIk zit ook vaak te dagdromen over een megaconcert met DM, New Order, Duran Duran en Erasure (zelfs Spandau Ballet kan er ook nog wel bij). Oeh krijg allemaal kriebels in mijn buik als ik erover nadenk
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:21 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Het is je vergeven maar de volgende die '80 's revival' en Depeche Mode in één zin noemt moet een jaar lang voor straf Frans Bauer op z'n i-pod aanhoren...![]()
Is het niet dat ze door sommigen nog steeds worden afgerekend op Just can't get enough dan is het dat gemier over die revivals wel weer...
Hehe, sorry ik had DM uit dat rijtje moeten halen (het zijn trouwens wel 2 zinnen). Maar toch vind ik wel dat ze er bij horenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:21 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Het is je vergeven maar de volgende die '80 's revival' en Depeche Mode in één zin noemt moet een jaar lang voor straf Frans Bauer op z'n i-pod aanhoren...![]()
Is het niet dat ze door sommigen nog steeds worden afgerekend op Just can't get enough dan is het dat gemier over die revivals wel weer...
En wat houdt je dan tegen om te gaan??? Er zijn nog zat kaarten verkrijgbaar dus dat kan het probleem niet zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |