quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
je hebt toch alleen op schiphol enz douane of ben ik nou gek?
Zulke privacy gevoelige vragen beantwoord ik niet, napjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
flipsie flipsie, had je al antwoord gegeven op mijn vraag?
doe via pm danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke privacy gevoelige vragen beantwoord ik niet, napje
Ik vind het zo leuk om door de facebooks van amerikaanse studenten te kijken. Daar is alles zo highschool film achtig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het facebooken op dit soort foto's stuiten.
God bless America.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
God bless America.![]()
![]()
Ik doe dit ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk om door de facebooks van amerikaanse studenten te kijken. Daar is alles zo highschool film achtig.
Ik vind dat zo eng, dat stereotype lijkt soms gewoon waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk om door de facebooks van amerikaanse studenten te kijken. Daar is alles zo highschool film achtig.
Lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
God bless America.
In b4, "kut politie geeft me boete omdat ik rood rijquote:
dus ik ben een hipster ofzo ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar zo apart dat het weer mainstream is
Goh. Waar denk je dat die shit op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooie vlassnor wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat http://www.facebook.com/profile.php?id=1329733523
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat http://www.facebook.com/profile.php?id=1329733523
de niggur heet heloef XDXDwhwhahahahaquote:
Ligt er aan.quote:
ik rij tegenwoordig benzinequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In b4, "kut politie geeft me boete omdat ik rood rij"
ik wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Zie je er zo uit?
[ afbeelding ]
V power om extra vermogen uit je golfje te halen?quote:
Hipsterquote:
dat stoere petje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Zie je er zo uit?
[ afbeelding ]
nee vpower is nep.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
V power om extra vermogen uit je golfje te halen?
nee, meer[img] http://cf.ltkcdn.net/mens-fashion/images/std/92729-200x300-gothic-man.jpg[/img]quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Zie je er zo uit?
[ afbeelding ]
alsof jij weet wie ik ben.quote:
Oke dat is geen hipster.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Zie je er zo uit?
[ afbeelding ]
Dat hielden we toch voor onszelf liefje?quote:
welk merk broek draag je / waar heb je hem gekochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben mezelf, ik hoor niet in een hokje thuis
Jij moet op mijn school zijn. Zoveel goth/emo chicks die je zou aantrekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, meer[ [url= http://cf.ltkcdn.net/mens(...)c-man.jpg]afbeelding[/url] ]
maar ik heb geen bakkebaarden hoor
volgens mij hebben we het nergens over gehad in dezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat hielden we toch voor onszelf liefje?
wel, debielquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
"hipsters" zijn sowiesoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er is een verschil tussen mensen met een nerdbril en hipsters met een goede kledingstijl.
Ik pas sowieso in geen enkel hokje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
De starbucks hipster heb ik in mn hoofdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De 'hipsters' die jij in je hoofd hebt wel ja
Dan heb ik met iemand gesproken die zich voor deed als blargh2012quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het nergens over gehad in dezen
"Die" hipsters zijn ook zo mainstream als maar kan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De 'hipsters' die jij in je hoofd hebt wel ja
ik weet het merk niet, en ik heb m bij c&a gekochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
welk merk broek draag je / waar heb je hem gekocht
Bom erop en ritueel uitstrooien in een vulkaan.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
hipsters met een goede kledingstijl.
Een pashokje ja.quote:
Jij bent die ene nerdy neger in de klas die humor heeft en waar iedereen om lacht maar die buiten school nooit echt veel met mensen om gaat.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De starbucks hipster heb ik in mn hoofd
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
"Die" hipsters zijn ook zo mainstream als maar kan.
niemand doet zich vrijwillig voor als blargh2012quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb ik met iemand gesproken die zich voor deed als blargh2012
hokje c&aquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet het merk niet, en ik heb m bij c&a gekocht
Dit is toch die gast uit 16 and pregnant?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Zie je er zo uit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet het merk niet, en ik heb m bij c&a gekocht
Belangrijke aanpassing.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent die ene nerdy neger in de klas die humor heeft en waar iedereen om lacht maar die buiten school nooit echt veel met die mensen om gaat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen kan in een hokje worden geplaatst, je denkt dat alleen niet omdat je jezelf niet objectief kan beoordelen.
Als je het onderwerp niet leuk vindt dan lees je toch gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Intronic het volgende:
kanker eens op met je mainstream en hipsters
Precies. In het hokje 'Mensen die van zichzelf denken dat ze in geen enkel hokje passen'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die niet denken in een hokje te passen hebben zojuist een hokje gedefinieerd waar ze in horen.
Zo mainstream deze reactie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Intronic het volgende:
kanker eens op met je mainstream en hipsters
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. In het hokje 'Mensen die van zichzelf denken dat ze in geen enkel hokje passen'.
dat zou te maisntream zijn hipsterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je het onderwerp niet leuk vindt dan lees je toch gewoon niet mee.
Meh, bullshit. Ik gooi het op egoïsme.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen kan in een hokje worden geplaatst, je denkt dat alleen niet omdat je jezelf goed kent.
alternatieve persoonlijkheid. weinig conformistisch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
de meeste kledingstukken die ik heb zijn zo goed als merkloos![]()
die overpriced zooi gaat bij mij altijd kapot
klopt, het bazenhokje waar niemand verder in pastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
jij hoort in het kleine hokje tilburgtronic,
Jij past in het breed hokjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik pas niet in een hokje want ik ben te dik
Die van mij moet elke week vergroot worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
Ik vind overpricede zooi zonde van mijn geld.
Ik haal mijn spul wel bij de C&A, als het maar leuk is.
omg daarom die maan ipv je lichaam in je foboquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haal de helft van m'n kleding bij de H&M. Niks mis mee. Slechte kwaliteit, maar goedkoop. Als het kapot is kan je zo nieuwe halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha jij draagt H&Mquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik haal de helft van m'n kleding bij de H&M. Niks mis mee. Slechte kwaliteit, maar goedkoop. Als het kapot is kan je zo nieuwe halen.
Boeiend welk merk het is, zolang je het maar leuk weet te combineren en het goed staat ziet niemand welk merk het is.
Asus transformerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
Daarom komt er ook geen enkel ding van Apple in dit huis.
Misschien een iPad, die valt nog wel mee qua prijs. Zeker vergeleken met die Android tablets.
Dat is het probleem juist. Ze hebben geen leuke kleding. Het feit dat het kwalitatief inferieur is, is meer bijzaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
"niet al te veel geld maar wil wel moois hebbuhquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
Daarom komt er ook geen enkel ding van Apple in dit huis.
Misschien een iPad, die valt nog wel mee qua prijs. Zeker vergeleken met die Android tablets.
Denken dat ik kleding draag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha jij draagt kleren, mensen die dit
Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die het een moer kon schelen waar mijn kleding vandaan kwam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik haal de helft van m'n kleding bij de H&M. Niks mis mee. Slechte kwaliteit, maar goedkoop. Als het kapot is kan je zo nieuwe halen.
Boeiend welk merk het is, zolang je het maar leuk weet te combineren en het goed staat ziet niemand welk merk het is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
mijn kraanwater komt bij de starbucks vandaan.
kan kloppen wij leveren namelijk geen slootwaterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
Daar zeg je wel wat eigenlijk. Als ze daar flesjes water zouden verkopen, zouden mensen het nog kopen ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
Anders leg je eerst uit dat je bij brabant water werktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
kan kloppen wij leveren namelijk geen slootwater
Ik heb een middag al die tablets uitgeprobeerd in de winkel. Een stuk of twintig en ik probeerde met allemaal hetzelfde te doen: een paar artikeltjes lezen in de CNN app.quote:
Weggooienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
mijn vlc player kan niet meer op pauze, dafuq is dit
nee is et mainstream :Squote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders leg je eerst uit dat je bij brabant water werkt
Android, nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een middag al die tablets uitgeprobeerd in de winkel. Een stuk of twintig en ik probeerde met allemaal hetzelfde te doen: een paar artikeltjes lezen in de CNN app.
Wat een drama was dat met Android, bij maar liefst 6 liep die app gewoon vast.
Met alle respect, maar de meeste mensen die bij de C&A rondlopen, hebben meestal niet veel keus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Precies wat veelletters2012 zei.. de meeste mensen die bij C&A winkelen lopen rond met het levensmotto 'wees jezelf, dan ben je al gek genoeg'
Precies. Ik heb een beatles en pink floyd shirt bij de H&M weg. NIet dat ik het draagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die het een moer kon schelen waar mijn kleding vandaan kwam.
Mijn Mr.T shirt komt ook gewoon uit de aanbiedingskelder van C&A. Maar de lof die men er voor heeft.
Jij vind dat ze geen leuke kleding hebben, dat is mijn probleem niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Ze hebben geen leuke kleding. Het feit dat het kwalitatief inferieur is, is meer bijzaak.
gwnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat een onzin, waar je je kleding koopt, wat maakt het uit. Ik haal gwn wat ik mooi vind.
Klopt. En wat is je punt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vind dat ze geen leuke kleding hebben, dat is mijn probleem niet.
Jij vindt ;squote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vind dat ze geen leuke kleding hebben, dat is mijn probleem niet.
Hoezo niet veel keus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar de meeste mensen die bij de C&A rondlopen, hebben meestal niet veel keus.
was er mis mee? cola is inkoop misschien een 5 cent voor een liter als je het vanaf siroop maakt, water iets minder, voor beiden betaal je ongeveer dezelfde opslag. zo'n bedrijf moet ook leven he, personeel en behuizing en koelkasten zijn ook niet gratis.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar zeg je wel wat eigenlijk. Als ze daar flesjes water zouden verkopen, zouden mensen het nog kopen ook.
Het is niet zo dat ik verschillende dingen afkraak. Ik plaag je gewoon met het feit dat je afkortingen gebruikt als gwnquote:
Android op telefoons.quote:
Niet veel keus in de zin van dat ze niet veel meer kunnen betalen. Niet in de zin van de hoeveelheid winkels.quote:
Ik kan ze nergens anders vinden dan online, en als ze dan bij de H&M zijn voor 15 euro + officieel merk dan laat ik dat niet liggen.quote:
laat die jongen gwn met rustquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik verschillende dingen afkraak. Ik plaag je gewoon met het feit dat je afkortingen gebruikt als gwn
wrm haten op gwnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik verschillende dingen afkraak. Ik plaag je gewoon met het feit dat je afkortingen gebruikt als gwn
Jongens plagen kusjes vragen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee. Als mensen water willen kopen, moeten ze dat vooral doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was er mis mee? cola is inkoop misschien een 5 cent voor een liter als je het vanaf siroop maakt, water iets minder, voor beiden betaal je ongeveer dezelfde opslag. zo'n bedrijf moet ook leven he, personeel en behuizing en koelkasten zijn ook niet gratis.
Dan moet je naar de wibraquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet veel keus in de zin van dat ze niet veel meer kunnen betalen. Niet in de zin van de hoeveelheid winkels.
Of ik ga een samsung galaksiej aanschavven ov een asus trensvormerquote:
Nou dat valt mee hoor. Ik heb ook maar een bepaald bedrag dat ik kan besteden en ik kom ook niet bij de C&A omdat ik dat te duur vindquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet veel keus in de zin van dat ze niet veel meer kunnen betalen. Niet in de zin van de hoeveelheid winkels.
ja toch, genaaid word je toch wel. en water is stiekem lekkerder dan koffie maar ja de cafeïne he , pure verslavingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee. Als mensen water willen kopen, moeten ze dat vooral doen.
Dat bedoel ik. Ik kan zo ook wel 40 andere pauperwinkels opnoemen waar je kleding kunt kopen.quote:
40 is sowieso goedkoop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor. Ik heb ook maar een bepaald bedrag dat ik kan besteden en ik kom ook niet bij de C&A omdat ik dat te duur vindbroeken voor 40 euro.. bitch please ik kan dezelfde voor 10 euro vinden.
broeken bij de C&A zijn 19 euro, als je gewone hebt tenminstequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor. Ik heb ook maar een bepaald bedrag dat ik kan besteden en ik kom ook niet bij de C&A omdat ik dat te duur vindbroeken voor 40 euro.. bitch please ik kan dezelfde voor 10 euro vinden.
Je bevestigt indirect alleen maar mijn punt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je maar niet zo dik zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broeken van 10 euro?! Wat
Ik kan alleen levis en duurdere shit aan, de rest zit voor geen meter
da's niet duur. alleen zijn ze me altijd te lang volgens mij dus ik koop daar eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
broeken bij de C&A zijn 19 euro, als je gewone hebt tenminste
Ik vind 40 duur. Maar dat kan tussen mijn oren zitten. Ik moet m'n eigen kleding betalen en heb 280 euro per kwartaal. Ik ga 2x per kwartaal en heb dus 145 per keer te besteden.quote:
Ik wilde net zeggen. Ik mag in m'n handen klappen als ik een broek vind voor 40 euro.quote:
dan moet je een kortere maat pijpen nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's niet duur. alleen zijn ze me altijd te lang volgens mij dus ik koop daar eigenlijk nooit.
Is een Anus Trensvormer een telefeun?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of ik ga een samsung galaksiej aanschavven ov een asus trensvormer
Alleen voor de echten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
Niet in een zelf inelkaargeplakte vuilniszakpak rondlopen
Ga eens rondkijken bij de H&M, zijn dan wel treggings, maar die zitten 10x beter dan een spijkerbroek. VIND IK.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broeken van 10 euro?! Wat
Ik kan alleen levis en duurdere shit aan, de rest zit voor geen meter
nee want een kortere kan je niet langer maken maar een langere wel korter. dus je koopt of een broek die precies past, of een te lange. nooit een te korte. ik dan tenminste.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan moet je een kortere maat pijpen nemen
Die zakken af als een mongool. En h&m broeken zitten al helemaal nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga eens rondkijken bij de H&M, zijn dan wel treggings, maar die zitten 10x beter dan een spijkerbroek. VIND IK.
Groei je nog dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want een kortere kan je niet langer maken maar een langere wel korter. dus je koopt of een broek die precies past, of een te lange. nooit een te korte. ik dan tenminste.
Eerst altijd langs de kringloop jwt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Geen gratis broeken krijgen van het leger des heils.
pas jij ze eerst voordat je ze koopt ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want een kortere kan je niet langer maken maar een langere wel korter. dus je koopt of een broek die precies past, of een te lange. nooit een te korte. ik dan tenminste.
Dan moet je de juiste maat ook zoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zakken af als een mongool. En h&m broeken zitten al helemaal niet
had er laatst in een outlet in adam 1 voor 80, bij andere winkels was die nog 200quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik mag in m'n handen klappen als ik een broek vind voor 40 euro.
Ze groeit nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet je de juiste maat ook zoeken.
ZE ZITTEN NIET GOED. Wat heeft dat met de maat te makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet je de juiste maat ook zoeken.
Outletwinkels zijn dan wel weer baas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
had er laatst in een outlet in adam 1 voor 80, bij andere winkels was die nog 200
nee maar mijn kleermaker vindt te lange broeken ok, maar te korten gaat ie dom over lachen en geeft ie terug. de hoerquote:
Spijkerbroeken kunnen erg sexy zijn, jammer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik draag echt al 3 jaar geen echte spijkerbroeken meer. Ik mis nikstreggings
HOE ZITTEN ZE DAN NIET GOED? KRUIPEN ZE JE KONT IN OFZO?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZE ZITTEN NIET GOED. Wat heeft dat met de maat te maken
ja juist wel. en ik kan nooit een goede lengte vinden bij c&a. v&d heeft gok ik meer tussenmaten ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pas jij ze eerst voordat je ze koopt ?
nee zeker
gwnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken kunnen erg sexy zijn, jammer.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken kunnen erg sexy zijn, jammer.
Ze zakken af. Dat zei ze net.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HOE ZITTEN ZE DAN NIET GOED? KRUIPEN ZE JE KONT IN OFZO?
Ik zou em een pimpslap geven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee maar mijn kleermaker vindt te lange broeken ok, maar te korten gaat ie dom over lachen en geeft ie terug. de hoer
Het ligt niet altijd aan de maat maar ook aan het model spijkerbroek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet je de juiste maat vinden. Als je een goede maat hebt dan zakt ie ook niet af.
Bullshit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet je de juiste maat vinden. Als je een goede maat hebt dan zakt ie ook niet af.
bij dv ziet het er altijd prima uit. die andere muts heeft gewoon geen mooi figuur. ligt niet aan de broek.quote:
niet als je de juiste maat hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ligt niet altijd aan de maat maar ook aan het model spijkerbroek.
Ja spijkerbroek ja. Ik dacht dat we het over treggings hadden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ligt niet altijd aan de maat maar ook aan het model spijkerbroek.
Zo, zeg. Had je em daar even tuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb een windje gelaten in zijn gezicht. zal hem leren, de freggle
wat flubbert je kont of de broekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
En een riem is niet altijd een oplossing. Zo lelijk als je een broek koopt dat niet netjes om de kont zit en dan na een tijdje uitloopt en dan zo flubbert.
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
En een riem is niet altijd een oplossing. Zo lelijk als je een broek koopt dat niet netjes om de kont zit en dan na een tijdje uitloopt en dan zo flubbert.
En als je een strak shirtje aan hebt kan je die niet over de spijkerbroek doen want dan puilt er zo'n riem uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Echte bazen tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als het op dames en kleding aankomt, wel inderdaad.
doe niet zo tof. alsof jij mijn winden kentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, zeg. Had je em daar even tuk.
koop dan ook kwaliteits jeansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Als dat zo is, dan snap ik niets meer van dit gesprek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja spijkerbroek ja. Ik dacht dat we het over treggings hadden.
Fixed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat flubbert je kont of de broek of allebei
pics van strak shirtje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En als je een strak shirtje aan hebt kan je die niet over de spijkerbroek doen want dan puilt er zo'n riem uit
Ik kon het niet laten, sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe niet zo tof. alsof jij mijn winden kent
Gewoon een touwtje doen tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En als je een strak shirtje aan hebt kan je die niet over de spijkerbroek doen want dan puilt er zo'n riem uit
broek, kont gelukkig nietquote:
oh houd toch op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat?
flubberend bilvet boven de broek uit?
Dat is ook een klacht jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
egt wel jouw kont is biggahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
broek, kont gelukkig niet
[..]
oh houd toch op._!
[..]
Dat is ook een klacht ja
ONGEMAKKELIJKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Intronic het volgende:
OMG IK MOET LERE MAR WIL NIE![]()
![]()
[/spaceinvaders]
Vrouwen zeuren echt veel over kleding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
broek, kont gelukkig niet
[..]
oh houd toch op._!
[..]
Dat is ook een klacht ja
Jongens zeuren echt veel over voetbal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren echt veel over kleding.
Vrouwen zeuren sowieso echt veel, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren echt veel over kleding.
NOOITquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat iedereen gwngwn in z'n waarde.
Vrouwen zijn nog leuker als ze vastgeketend zitten in hun keuken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Vrouwen zijn leuker als ze niet aanwezig zijn.
Wanneer is kick gingers day weer ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Today is World Goth Day. In celebration, vampires and photophobics the world over are taking to the streets to share their lives of darkness and adult virginity with day-dwellers.
Voetbal en kleding vergelijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jongens zeuren echt veel over voetbal.
doen we tog, jullie waarde is gwn lagerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jongens zeuren echt veel over voetbal.
he bahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja zat nog chocolade op van toen voor de cam
inderdaad, mannen 5 furni's vrouwen 3 dagen hc lid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
doen we tog, jullie waarde is gwn lager
Wel de vrouwtjes homosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap je best hoor trollscience, dat je homo bent. vrouwen zeuren alleen maar, mannen nooit
Wie zegt dat ik voetbal en kleding vergelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voetbal en kleding vergelijken
Kan gwngwn niet.
troll is bi dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap je best hoor trollscience, dat je homo bent. vrouwen zeuren alleen maar, mannen nooit
Laat me in mn waardequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voetbal en kleding vergelijk.
Jij noemt iets wat typisch voor vrouwen is en zegt dat we er veel over zeiken.
Ik noem iets wat typisch voor mannen is en zeg dat jullie er veel over zeiken.
ja toch manquote:
dat kan niet bij mannen.quote:
niet zo zeikenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voetbal en kleding vergelijk.
Jij noemt iets wat typisch voor vrouwen is en zegt dat we er veel over zeiken.
Ik noem iets wat typisch voor mannen is en zeg dat jullie er veel over zeiken.
Kunnen dat soort mensen niet op een eiland gezet worden dat bestemd is voor atoombomproeven. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Today is World Goth Day. In celebration, vampires and photophobics the world over are taking to the streets to share their lives of darkness and adult virginity with day-dwellers.
Gastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kunnen dat soort mensen niet op een eiland gezet worden dat bestemd is voor atoombomproeven. Zijn we daar ook weer vanaf.
jij typt niet veel beter hoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kunnen dat soort mensen niet op een eiland gezet worden dat bestemd is voor atoombomproeven. Zijn we daar ook weer vanaf.
Oja, excuses, biochemische wapens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast.
Doe dan voor proeven waar de mensheid nog iets aan heeft.
Ik dacht meer aan genexperimentenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, excuses, biochemische wapens.
Verbrandenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
jullie keizer is aan 1 arm verbrand en aan de andere niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |