Euh... ik was blij voor Soempquote:
Je hebt wel helemaal gelijk btwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Euh... ik was blij voor Soemp
Dus de TT klopt nu ook nietmaar toch bedankt
quote:
En al weer op voorsprongquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, Klaas-Jan Huntelaar even de gelijkmaker scoren![]()
Meh, geen zin. Next.quote:Een Amerikaanse student die in 2009 werd veroordeeld tot het betalen van 675 duizend dollar (bijna 530 duizend euro) voor het illegaal downloaden en online delen van 30 muzieknummers, moet die boete gewoon betalen. Het Amerikaanse Hooggerechtshof weigerde vandaag het hoger beroep dat de student had aangespannen, te behandelen.
De student Joel Tenenbaum was aangeklaagd door de Recording Industry Association of America (RIAA). Een jury legde hem de boete van 22 duizend dollar per nummer op, maar een federale rechtbank schrapte dat later omdat de boete excessief en niet in lijn met de grondwet zou zijn.
Maar een aantal grote platenmaatschappijen, waaronder Sony BMG Music Entertainment en Warner Brothers, deden hun beklag over het schappen van de boete. Een federaal hof van beroep stelde hen in het gelijk, en oordeelde dat Tenenbaum alsnog moest betalen. De student tekende hoger beroep aan, maar dat werd vandaag afgewezen. Het Hof heeft dat besluit niet nader toegelicht.
RIAA, dat een aantal van de grootste Amerikaanse platenlabels vertegenwoordigt, heeft in totaal ruim 12 duizen Amerikanen voor de rechter gesleept wegens het schenden van het auteursrecht. Tenenbaum verklaarde voor de rechter dat hij vindt dat individuele downloaders die muziek delen zonder daar geld aan te verdienen niet hetzelfde behandeld moeten worden als bedrijven die voor eigen gewin materiaal stelen dat auteursrechten bevat.
Je kan die 1700 van je inkomen aftrekken waardoor je over een lager inkomen belasting hoeft te betalen. Het is volgens mij niet zo dat je zomaar even 1200 euro terug krijgt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
LB, heb ik eindelijk mijn centjes van de Belastingdienst terug, maar volgens mij klopt het niet.![]()
Ik kan sowieso mijn collegegeld terugkrijgen (1700 min 500 drempel is al 1200). Volgens de Belastingdienst krijg ik maar 550.
Waarschijnlijk komt het er op neer dat je met die 550 euro gewoon je loonheffing voor de volle 100% al hebt teruggekregen. Je verdient zo weinig dat je aftrekposten niet interessant zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef wyccie het volgende:
Vorig jaar had ik het wel, dacht ik.
Ik snap trouwens niet helemaal wat je bedoelt met 1700 aftrekken van mijn loon.
Dat jij dat niet had, ligt het er niet aan dat jij nog stufi kreeg?
Dat ja, ik kreeg het ook alleen maar terug omdat ik de aftrekpost naar Vriend kon doorschuivenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het er op neer dat je met die 550 euro gewoon je loonheffing voor de volle 100% al hebt teruggekregen. Je verdient zo weinig dat je aftrekposten niet interessant zijn.
Mensen met zo'n overdreven geluidsinstallatie in de autoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Heerlijk het raam openstaan om een beetje frisse wind door m'n kamer te krijgen, zit een filmpje te kijken, gaat de overbuurman z'n nieuwe geluidsinstallatie van z'n auto testen. En als het nou zuiver klónk, maar neeee!
Via een heel simpele berekening.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar Soemp, hoe kwam de auteur nou aan zijn cijfers?
Iarl heb je nou je jongste in de OP gezet en Jair niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |