Oke, zag er vet uit zo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Thx! Nee, is niet die van Insta, die is nml wél mijn maat
Boeken zijn idd prijzig, maar voor deze heb ik het er voor over. Er is ook n boek van Osti in omloop dat bijna ¤400 kost...
Op Firmament zijn ze al uitverkocht zelfs... Gaat snel! Ik hoop dat de mijne vlgd wk wordt geleverdquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:35 schreef AFCA0123 het volgende:
[..]
Oke, zag er vet uit zo.
Misschien dat ik wel eens wil overwegen een keertje zo'n boek te halen.
Natuurlijk niet die van 400,-
Maar jullie hebben daar zeker informatie over op Osti? Correct me if i'm wrong...
Zal wel snel zijn uitverkocht.
Heb je foto's, wel mijn maat namelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Intermec het volgende:
250 euro voor een MM Tinto Terra maat 50
Persoonlijk vind ik de Dynafil mooier dan de tinto, maar zou t geen straf vinden om die in m'n kast te hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Modjopower het volgende:
Tinto's zijn de enige Mille's die ik ooit aan mijn collectie wil toevoegen. Prachtige items
Dit dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Dynafil mooier dan de tinto, maar zou t geen straf vinden om die in m'n kast te hebben
Zou ik ook zeggen als ik de Dynafil al hadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Dynafil mooier dan de tinto, maar zou t geen straf vinden om die in m'n kast te hebben
Mensen met n account welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef AFCA0123 het volgende:
Kun je trouwens wel nog inloggen op Found?
Nee, maatje had deze XL meegenomen voor me. Past niet dus moet wegquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:37 schreef rn076 het volgende:
Heb je toevallig niet wat anders in verkoop Zelfde maat dus;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |