Ik kan je niet helpen met n keuze, heb ze allebeiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef rn076 het volgende:
stone island ice 010 of stone island iperwool?
hiertussen ga ik kiezen, dus geef me wijze raad!
Iperwool. Heb zelf de zwarte. Stof is prima, mooi effect als je die in het echt ziet. Die blauwe iperwool heeft een erg mooie kleur. Die blauwe zou ik ook graag willen maar werd dus niet gemaakt in mijn maat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef rn076 het volgende:
stone island ice 010 of stone island iperwool?
hiertussen ga ik kiezen, dus geef me wijze raad!
denk niet dat je de iperwool nog heel snel kan vinden omdat er maar 5 van zijn natuurlijk en in deze staat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef AFCA0123 het volgende:
Ja, Iper is moeilijker te vinden in de toekomst mocht je de Ice nu kiezen.
1 ding: Zorg dat je geen spijt krijgt van je keuze.
Nope, finch94 is ook uit NL.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef rn076 het volgende:
curtazimo ben jij toevallig, finch94 op found?
ja vroeg het omdat ik een foto zag van hem met iperwool vandaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:12 schreef AFCA0123 het volgende:
[..]
Nope, finch94 is ook uit NL.
Heeft ook een Iper in bezit gehad, of heeft hem nog.
Vriend van Curtazimo en Modjopower.
ja klopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef AFCA0123 het volgende:
Ja, die foto ken ik wel.
Met die vrouw toch?
Nee, is maatje van me. Heeft ook n Iperwool gehad idd, maar niet lang gehouden. Heeft 'm aan n maat van 'm gekocht, maar weet niet of ie 'm nu nog heeft. Vandaar dat ik in mn eerdere post aangaf dat r nu 3 in NL zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef rn076 het volgende:
curtazimo ben jij toevallig, finch94 op found?
Ben een deal aant rondmaken over de iperwool.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef Modjopower het volgende:
Diezelfde iperwool heb ik wel eens in het wild gespot ,hij had hem weer verkocht. Blijft mooi ,zou die halen gozer!
Aah mooi man, zou een super aankoop zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef rn076 het volgende:
[..]
Ben een deal aant rondmaken over de iperwool.
hoe upload je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef AFCA0123 het volgende:
Jezus man, doe een eens pic van al je jassen.
Uhmm, je pic als een url openen op internet.quote:
moet ik die foto eerst ergens oploaden dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef AFCA0123 het volgende:
[..]
Uhmm, je pic als een url openen op internet.
Dan moet je die kopieren en tussen: [ [url=.....]afbeelding[/url] ] zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |