Dus lapo stelen is verziekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Roburtt het volgende:
Wel ironisch dat mods hier altijd komen huilen dat we het niet moeten verzieken en dat een mod nu zelf de oorzaak is
mar oké, genoeg.
Handig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Na 5 seizoenen daar was ik het wel zat. Toen naar deportivo gegaan, nu ontslagen omdat de club is overgenomen
Ja, aangezien je het doet om mensen te laten happen.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Gaan lopen janken om zoiets doms als een fucking topic op een forum. Krijg een leven ofzo
Daar heb jij mij niet meequote:
Weet je wat goed helpt, is verder maar een tip; niet happen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, aangezien je het doet om mensen te laten happen.
Ik heb vakantie, en het enige wat ik nu hoor te doen is leren omdat examens. Ik heb geen leven op dit moment.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Gaan lopen janken om zoiets doms als een fucking topic op een forum. Krijg een leven ofzo
Dan luister jij dus geen Foster The People en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Indie is geen genre. En ik luister het ook veel maar
.
dan heb je toch geen vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, en het enige wat ik nu hoor te doen is leren omdat examens. Ik heb geen leven op dit moment.
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, en het enige wat ik nu hoor te doen is leren omdat examens. Ik heb geen leven op dit moment.
Luister jij geen hiphopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan luister jij dus geen Foster The People en dat soort meuk.
Daarnaast luister ik heel veel dance. Rusko, Aoki, Madeon, Fake Blood enz.
dat is wel nice. Ik was het ook wel zat bij deportivo. Halverwege jan gingen we failliet en de helft van de spelers werden ontslagenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Handig.
Mijn club werd na 12 jaar overgenomen. Door een Italiaan. Ze wouden Pep als mijn vervanger hebben.
Ik heb godverdomme die club van de krochten van Engeland naar het kampioenschap in de Premier League gebracht.
Natuurlijk herzagen ze hun mening na een tijdje en bleef ik aan de macht.
Hahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest best hard lachen om dit. Zo kansloos eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het duurde even voordat ik zag wat er gebeurdequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Mondjesmaat, laatst even wat Tupac geluisterd. Wat een kwaliteit vergeleken met nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |