abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:31:01 #26
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111893055
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Deadre het volgende:

[..]

Dan ben je geen vader, als vader heb je er alles voor over om je kind te beschermen.
Serieus te dom om te poepen jij..... Newsflash: het kind is al gedood |:(
Krekker is de bom!
pi_111893256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef LXIV het volgende:
Heeft hij überhaubt wel ergens iets van een motief gegeven? Je zou je toch kunnen voorstellen dat hij ook zelf de behoefte heeft om verantwoording af te leggen.

In ieder geval: denk je je kind gewoon veilig in Brabant op school te hebben zitten, slaat één zo'n idioot volkomen willekeurig toe. Onvoorstelbaar.
Hij had wel 1 of ander onsamenhangend verhaal, waarbij hij werd afgeperst door bandieten, in zijn nakie werd afgezet in een bos nabij Putte oid. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het was ongeloofwaardig.

Die veiligheid is betrekkelijk, het dorp Woensdrecht, dat tegen Hoogerheide is aangeplakt zoals je misschien wel weet als oud Bergenaar, herbergde in 1992 nog een seriemoordenaar die het op tienermeisjes in de grensstreek had gemunt... Voor de rest is het wel redelijk rustig wonen hier.
I´m back.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:48:27 #28
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_111894509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Serieus te dom om te poepen jij..... Newsflash: het kind is al gedood |:(
Kennelijk is het te moeilijk voor je om het begrijpen. Als het kind voor de ogen van zijn vader koelbloedig werd vermoord en de vader de kans had de dader te doden had hij dat absoluut gedaan.

Vader krijgt gelukkig deze kans over 12 jaar
Schijt aan iedereen
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:49:42 #29
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_111894602
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef N.icka het volgende:

[..]

oef wat een nare stelling zeg ,ik word echt misselijk van jou
Tja je kan er niet ovet mee praten als jezelf geen kinderen hebt.
Schijt aan iedereen
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:51:36 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111894745
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef Deadre het volgende:

[..]

Kennelijk is het te moeilijk voor je om het begrijpen. Als het kind voor de ogen van zijn vader koelbloedig werd vermoord en de vader de kans had de dader te doden had hij dat absoluut gedaan.
Tuurlijk joh :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Deadre het volgende:
Als vader is dit juist positief, je wraak op deze moordenaar kan eerder in vervulling gaan dan gepland
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat gaat die vader niet doen, dude. :{w .
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Deadre het volgende:

[..]

Dan ben je geen vader, als vader heb je er alles voor over om je kind te beschermen.
:{

Waar jij het over hebt is, zoals je zelf al zei, wraak. Dat heeft niks te maken met het beschermen van je kind. Het kind is immers al dood.
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:52:48 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111894893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij had wel 1 of ander onsamenhangend verhaal, waarbij hij werd afgeperst door bandieten, in zijn nakie werd afgezet in een bos nabij Putte oid. Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het was ongeloofwaardig.

Die veiligheid is betrekkelijk, het dorp Woensdrecht, dat tegen Hoogerheide is aangeplakt zoals je misschien wel weet als oud Bergenaar, herbergde in 1992 nog een seriemoordenaar die het op tienermeisjes in de grensstreek had gemunt... Voor de rest is het wel redelijk rustig wonen hier.
De omgeving daar ken ik goed. Dat verhaal van die seriemoordenaar had ik nog nooit gehoord.
The End Times are wild
pi_111895046
Ik hoop dat het de tbs doktoren lukt hem te genezen en dat hij weer kan herintreden in de maatschappij. Wij zijn namelijk een geciviliseerd land.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:54:15 #33
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_111895061
Nogmaals, het is te moeilijk voor je
Schijt aan iedereen
pi_111895522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

De omgeving daar ken ik goed. Dat verhaal van die seriemoordenaar had ik nog nooit gehoord.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=UM38DG95
Ludo de Beukelaar uit Woensdrecht, vermoordde volgens mij een half dozijn tienermeisjes m.n. in het Vlaamse gedeelte van de grensstreek nabij Putte.
Het waren trouwens 2 meisjes, die hij vermoord heeft, dit jaar werd zijn TBS met een jaar verlengd. Hij kreeg in 1992 20 jaar + TBS.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ryan3 op 22-05-2012 21:08:18 ]
I´m back.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:00:48 #35
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111895704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Deadre het volgende:
Nogmaals, het is te moeilijk voor je
Ik zou zeggen, leg het eens uit.

Of valt er eigenlijk niks uit te leggen omdat je uit je nek lult en ga je daarom maar op de 'het is te moeilijk voor je'-toer? :')
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:14:07 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111896939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=UM38DG95
Ludo de Beukelaar uit Woensdrecht, vermoordde volgens mij een half dozijn tienermeisjes m.n. in het Vlaamse gedeelte van de grensstreek nabij Putte.
Het waren trouwens 2 meisjes, die hij vermoord heeft, dit jaar werd zijn TBS met een jaar verlengd. Hij kreeg in 1992 20 jaar + TBS.
Wat een monster. Maar er zijn maar 2 meisjes vermoord, geen zes.
The End Times are wild
pi_111897098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat een monster. Maar er zijn maar 2 meisjes vermoord, geen zes.
Het monster uit Woensdrecht werd hij genoemd.
En idd het waren er "maar" 2, in mijn geheugen waren het er meer.
I´m back.
pi_111902750
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tuurlijk joh :')

[..]

[..]

[..]

:{

Waar jij het over hebt is, zoals je zelf al zei, wraak. Dat heeft niks te maken met het beschermen van je kind. Het kind is immers al dood.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Iemand die mijn 8-jarige kind de nek doorsnijd maak ik af op dezelfde manier, al is het het allerlaatste wat ik doe.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111903113
Het vermoorden van kinderen zou nóg zwaarder moeten worden bestraft dan het vermoorden van volwassenen. Minder dan 12 jaar cel is bizar weinig. Zulke daden zouden niet tot minder dan 20 jaar celstraf moeten kunnen leiden.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:52:43 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111905840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Iemand die mijn 8-jarige kind de nek doorsnijd maak ik af op dezelfde manier, al is het het allerlaatste wat ik doe.
Hij noemt dit een kwestie van 'je kind beschermen' |:(

Sterker nog, hij stelt dat je geen echte vader bent wanneer je niet zelf uit wraak de moordenaar van je kind vermoord dit OMDAT een vader er alles voor over heeft om zijn kind te BESCHERMEN!! Hij gebruikt het beschermaspect als reden om iemand geen echte vader te noemen wanneer deze ACHTERAF niet over gaat tot moord.

Ik weet niet hoe jij een kind dat al dood is nog wil beschermen?

Daedre's opmerking dat een vader die de moordenaar van zijn kind achteraf niet uit wraak vermoord geen echte vader is omdat hij zijn kind dus niet beschermd, is klinklare onzin aangezien er niks te beschermen valt en puur uit wraak wordt gehandeld.

Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Krekker is de bom!
pi_111906987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hij noemt dit een kwestie van 'je kind beschermen' |:(

Sterker nog, hij stelt dat je geen echte vader bent wanneer je niet zelf uit wraak de moordenaar van je kind vermoord dit OMDAT een vader er alles voor over heeft om zijn kind te BESCHERMEN!! Hij gebruikt het beschermaspect als reden om iemand geen echte vader te noemen wanneer deze ACHTERAF niet over gaat tot moord.

Ik weet niet hoe jij een kind dat al dood is nog wil beschermen?

Daedre's opmerking dat een vader die de moordenaar van zijn kind achteraf niet uit wraak vermoord geen echte vader is omdat hij zijn kind dus niet beschermd, is klinklare onzin aangezien er niks te beschermen valt en puur uit wraak wordt gehandeld.

Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Ik heb het dan ook over pure wraak. Over gerechtigheid doen aan je vermoorde kind.

Al wordt het een ander verhaal als je nog meerdere kinderen hebt die je nodig hebben, maar stel dat het je enige kind was dan sta je als vader volledig in je recht in mijn ogen zo'n dader als deze langzaam dood te martelen. Wat de rechtstaat daar van vindt interesseert me dan geen moer meer.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:20:31 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111907714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over pure wraak. Over gerechtigheid doen aan je vermoorde kind.
En ik stoorde me dus vooral aan het feit dat hij onder het mom van 'je kind beschermen' suggereerde dat mensen die de moordenaar niet uit wraak vermoorden geen echte vaders zijn omdat zij hun kind niet willen beschermen.

Volgens mij was het vrij duidelijk dat ik totaal niet had over de vraag of het nu wel/niet terecht is om uit wraak de moordenaar van jouw kind te vermoorden.
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:39:17 #43
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111908698
quote:
De Hoge Raad overweegt dat de tactische keuze om niet mee te werken aan een gedragskundig onderzoek de verdachte nog niet de macht geeft om de uitkomst van een beslissing van de rechter te bepalen.
Oh een -ik zeg dat het zo is en nu bewijs jij maar dat ik geen gelijk heb-logicatje

En dan vertrouwen in de rechtspraak verwachten :')
pi_111911979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

I
dan sta je als vader volledig in je recht in mijn ogen zo'n dader als deze langzaam dood te martelen.
Over eng gesproken. Bovendien denk ik dat je je stoerder voor doet dan dat je in werkelijkheid bent?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_111912125
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 01:11 schreef boekenplank het volgende:
Over eng gesproken. Bovendien denk ik dat je je stoerder voor doet dan dat je in werkelijkheid bent?
Dat zou je nog wel 's vies tegen kunnen vallen. D_H is dan wel een bewezen Haagse tokkie, maar op Haagse bluf heb ik 'm nog nimmer kunnen betrappen.
Sterker nog; alhoewel ik een schijthekel heb aan kinderen en derhalve geen enkele kinderwens heb, deel ik wel zijn visie op deze zaak: degene die aan kinderen komt, heeft zijn laatste stront gescheten.
pi_111912737
ti8tigtilt7t7ittr56ewsd5yt
pi_111913613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef Pharmacist het volgende:
Als je een willekeurig 8 jarig kind de keel doorsnijd is dat hele psychologisch onderzoek niet nodig lijkt mij. Dan is er iets gruwelijk mis met je en verdien je TBS.
Eigenlijk verdienen mensen die kinderen om het leven brengen gewoon een spuitje, sorry hoor. je kunt er nooit meer iets mee.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111913958
quote:
Geen stoornis
De verdachte ging in cassatie omdat hij het niet eens was met tbs. Omdat hij niet heeft meegewerkt aan een onderzoek meent hij dat er dus geen stoornis kan worden vastgesteld.

De Hoge Raad overweegt dat de tactische keuze om niet mee te werken aan een gedragskundig onderzoek de verdachte nog niet de macht geeft om de uitkomst van een beslissing van de rechter te bepalen.
Belangrijk deel van de uitspraak lijkt mij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')